Avatar billede dudesicko Novice
12. november 2006 - 18:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Er der andre der har problemer med Elitehost.dk

De sidste 5 dage har vi haft problemer med Elitehost.dk, siden er nede og alt hvad der kommer er "Service Unavailable", har prøvet at skrive til dem 4 gange nu, og stadig ikke noget svar fra dem.

Er det det nogen der kan sige hvad der kan frembringe en "Service Unavailable", og om der er andre end os der har det problem med dem?

Er sku ved at være lidt møg trelst, troede at det var seriøst forretning, de skriver selv inden for 24 timer får man svar, men at de totalt ignorerer en er sku amatør agtigt :( Nu hvor de selv skriver de ar oppetid nær 100%, gølder åbenbart ikke for folk der er konkurent til konens egen side :(

Nå men ville egentlig bare høre om andre har de problemer også?
Avatar billede leif Seniormester
12. november 2006 - 18:35 #1
Generelt server fejl
Avatar billede cpufan Juniormester
12. november 2006 - 18:37 #2
læg en alm html side op, se om den kan
det er normalt asp der giver den fejl,
iis bør genstartes på serveren.
Avatar billede dudesicko Novice
12. november 2006 - 18:38 #3
Ok, men når man kigger på deres side, står det at sørveren kører.
Alt har grønne pile op, samt "Dynamiske oppetid (Total): 99.9331%
Opdateres realtime." lol
Avatar billede dudesicko Novice
12. november 2006 - 18:40 #4
cpufan: Prøvede lige med en .html fil samme fejl, samme sker der med .txt fil også hmm.
Avatar billede cpufan Juniormester
12. november 2006 - 18:56 #5
har du tjekket at dit domæne er aktivt hos dk-hostmaster?
Avatar billede dudesicko Novice
12. november 2006 - 19:32 #6
Registreret:    2000-07-04
Status:    Aktivt

Så burde ikke være derfor.
Avatar billede cpufan Juniormester
12. november 2006 - 20:02 #7
vil du fortælle domænenavnet?
Avatar billede dudesicko Novice
12. november 2006 - 20:29 #8
Tja kan jeg da godt. Mor-Far.dk
Avatar billede dudesicko Novice
12. november 2006 - 20:33 #9
Errm, nu virker den, du har vel ikke noget med det at gørre cpufan ?
Avatar billede cpufan Juniormester
12. november 2006 - 20:34 #10
nej dog ikke ;)
Avatar billede dudesicko Novice
12. november 2006 - 20:42 #11
Hmm ok, undrer mig dog over at det kom 2 min efter jeg postede URL :D
Avatar billede dudesicko Novice
12. november 2006 - 20:53 #12
En eller anden smid et svar, så jeg kan lukke, ser jo ud til at siden kører igen.

Og han har også skrevet en mail til os nu, han vil lige kigge i log filerne, og finde ud af hvorfor lige vores side var nede.
Avatar billede cpufan Juniormester
12. november 2006 - 20:57 #13
du tar dem bare selv
Avatar billede dudesicko Novice
12. november 2006 - 21:36 #14
Lukker