Avatar billede nobob Nybegynder
11. november 2006 - 23:34 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skærm 9210

Hej

Efter jeg har tabt min telefon (nokia 9210) på gulvet, er skæmen gået i stykker, billedet er blevet skubbet 3-4cm til højre. er det noget der kan laves eller er det en ny telefon??
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
11. november 2006 - 23:39 #1
nej det er ikke noget der kan laves (det er for dyrt) det der kan laves er at flashe telefonen i tilfælde af software crash eller noget tilsvarende.

kan man se på selve telefonen at du har tabt den?
Avatar billede nobob Nybegynder
11. november 2006 - 23:49 #2
næsten ikke... har et billed, kan lige prøve at uploade det og sende et link.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
11. november 2006 - 23:57 #3
Er der stdig garanti på telefoen...hvis ikke så er du dårlig stillet.
Avatar billede nobob Nybegynder
12. november 2006 - 00:03 #4
http://bft.dk/9210/HPIM0249.JPG der er ikke garanti på telefonen, jeg kender en elektronik-mekaniker, han plejer a lave mine telefoner, men han er på ferie. så ville gerne vide om det kunne lade sig gøre, for så kan han helt sikkert lave den!?
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
12. november 2006 - 00:07 #5
shit det ser underligt ud på din communicator der....Eneste mulighed efter min mening er at få telefonen flashed (men dine data i eksempelvis i NBC går tabt).

træls! :(
Avatar billede nobob Nybegynder
12. november 2006 - 00:10 #6
ok, du mener jeg skal formatere den??? altså det der ctrl-shift-F show??
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. november 2006 - 10:14 #7
Det der er fejl i displayed, det er IKKE en software fejl (jeg har selv haft en 9210 med samme fejl), og har faktisk et display liggende.
Avatar billede nobob Nybegynder
12. november 2006 - 12:08 #8
er det noget man kan gøre noget ved??
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
12. november 2006 - 12:14 #9
nej desværre det er selve hardwaren inde i telefonen der har fået et gok i nødden.

Jeg tror ikke at en software update eller noger i den stil kan redde dn telefon.

Beklager men du kan gå ned i butikken hvor du købte den og se hvad de siger.

mvh
Mads
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. november 2006 - 19:05 #10
ja udskifte selve LCD panelet, det vil koste ca 800-1200 at udskifte det på et værksted vil jeg tro, og et brugt display i løs vægt (købt brugt) kan fåes noget billigere.