Avatar billede Slettet bruger
11. november 2006 - 19:14 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

Fullrateproblemer på Amager?

Er der nogen der har problemer med Fullrate nu (siden i eftermiddags).
Og er der nogen som ved hvor opdaterede Fullrates driftsstatus er eller...
hvordan i alverden man kan få et svar fra dem vedr. driftsstatus. De har lukket i weekenderne for telefon. Men gælder det også for mail til supporten (det fremgår ikke af deres hjemmeside)?
Avatar billede jeoparty Nybegynder
11. november 2006 - 19:30 #1
jeg havde lidt igår. Genstartede deres modem og så kørte det igen.
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2006 - 20:11 #2
Må jeg lave lidt tråd-hijacking her og høre jer om hvad I synes om det? Har selv overvejet at skifte til fullrate, nemlig :)
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2006 - 20:13 #3
Ironisk når skriver de på deres side at man skal prøve at genstarte udstyret hvis der er problemer, og hvis det ikke hjælper, skal man kontakte deres support via email: http://www.fullrate.dk/kontakt/ :) Det er en smule plat, synes jeg. Hvis det er seriøse problemer, så har man jo nok ikke adgang til nettet ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
11. november 2006 - 20:14 #4
Deres driftstatus er i øvrigt her: http://www.fullrate.dk/support/ - Men der står intet.
Avatar billede jeoparty Nybegynder
11. november 2006 - 20:20 #5
jeg har kun haft det en lille måned, og eneste problem jeg har haft er 1 gang hvor jeg har måtte genstarte modemmet. Men tror det fordi de gav mig 10 mbit istedet for 5 mbit som jeg havde først. Fødselsdagsgave fra dem for deres 6 mdr jubilæum. Deres support afdeling virker til at havee kompetente personer bag. dog tager det ofte lidt tid at komme gennem til dem og deres musik i røret er weird :p Dejligt også at alt kører online, alle info fra dem kommer over email.
Avatar billede Slettet bruger
11. november 2006 - 21:10 #6
Enig med coderdk. Et paradoks!
Men også at der ikke er åbent i weekenderne for support!
Men de retter sig måske hovedsagelig mod kommercielle?
Avatar billede Slettet bruger
12. november 2006 - 15:15 #7
Ok. Der er ikke rigtig svar jeg kan bruge. Men hvis I svarer - coderdk og jeoparty - så deler vi p.
Avatar billede coderdk Praktikant
12. november 2006 - 15:29 #8
Hvis jeoparty vil have point så for min skyld gerne - Jeg skal ikke have nogen, ellers tak :)
Avatar billede jeoparty Nybegynder
14. november 2006 - 22:03 #9
sorry ikke kunne hjælpe mere, kan være mange ting galt. Håber det kører igen.
Avatar billede Slettet bruger
14. november 2006 - 22:13 #10
regner med det er ok. Tak for interessen