Avatar billede Six Nybegynder
11. november 2006 - 18:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Indele egne spørgsmål i kategori.

Hej derude.

Jeg har et forslag til eksperten og vil da gerne høre om i synes det er helt tåbeligt ;D

Mit forslag går ud på at man skal kunne indele sine egne spørgsmål i kategorier som man selv kan oprette.

F.eks. har jeg været igang med noget ajax og haft en dele spørgsmål omkring dette emne. - jeg ville nu gerne kunne samle alle de spørgsmål jeg har oprette omkring det/de problemer jeg har haft under udviklingen, i en kategori for sig. - De spørgsmål jeg har oprettet ligger jo både under javascript/php/regexp og så videre her på eksperten.

Jeg tror jeg skal stoppe med at forklare mere, ellers bliver det vidst bare mere rodet ;D - håber i vil give jeres besyv med :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. november 2006 - 19:19 #1
Det er alt for avanceret til eksperten.dk.. kommer aldrig til at ske.
Det er sådan noget man måske kunne få implementeret på UniteIT ( http://www.uniteit.dk ).. Et site lavet af brugere, til brugere..

En anden metode, som virker:

Titlerne spørgmålene starter med kategorinavn.. dvs:

AJAX: Hvordan henter man data?
AJAX: Hvordan sender man data?

Så sorterer du bare efter titel..
Avatar billede hacked Nybegynder
11. november 2006 - 22:54 #2
Det med, at "gemme" samt kategorisere spørgsmål/løsninger man finder på sitet, synes jeg er en god ide. Det bør gælde alle spørgsmål/svar og ikke kun ens egne.
En form for Digg :)
God ide - fjappe! :)
Avatar billede Six Nybegynder
11. november 2006 - 23:55 #3
hehe, jeg tror desværre thesurfer har ret med at det ikke kommer til at ske. Men den udvidelse du lige kom med malkor - ja.. så ville det være en rigtig lækker feature ;D
Avatar billede Six Nybegynder
11. november 2006 - 23:56 #4
og thesurfer - til tider bruger jeg også den metode du beskriver der ;D det er bare ikke altid jeg lige får det gjort :/
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. november 2006 - 01:02 #5
fjappe> Og problemet når man ikke får det gjort, er at man ikke kan redigere titlen.. så man er bare "skruede".. :-)
Avatar billede Six Nybegynder
12. november 2006 - 04:23 #6
thesurfer> ja det har du ret i hehe, se det kunne jo så være et andet forslag også ;D - men som du selv skriver, så har man ikke alt for mange muligheder for ret meget her på eksperten - og det kommer nok heller ikke. Men man kan jo lige så godt prøve, hvad hvis man var heldig ? :P
Avatar billede Six Nybegynder
21. februar 2007 - 04:51 #7
Jeg lukker lige :D