Avatar billede vanfa Nybegynder
11. november 2006 - 17:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Coomputer Fryser

Jeg har lige formateret min computer, da den var blevet lidt "sløv" og installeret Win XP Pro igen. Men efter instaltionen er min computer begyndt at fryse, nogle gange er det allrede i booten andre gange kan der gå flere
timer inden den fryser.

Jeg mente det måske kunne have været en fejl i XP instalationen, så jeg formateret igen, og installeret windows igen, men det hjalp ikke. Det kunne selvfølge også være en driver der konfliktet men jeg har også installeret Windows, uden grafikkort, lydkort og netkort driver. Jeg har også prøvet at installere Linux Xubuntu for at være sikker på det ikke var en windows fejl, men den fryser stadig.

Det burde heller ikke være et et problem med tempertaturen eller PSU, da jeg ikke har haft problemer med i de 10 måneder jeg har haft PC'en.

Det eneste hardware jeg har installeret i computeren er et lydkort lige efter jeg købte PC'en da det der var i

forvejen var onboard. Desuden er der en ekstra SATA harddisk, men det var ca. en måned før problemerne begyndte jeg installeret den.

lidt om min computer hvis det kan hjælpe:
Bundkort: ASUS K8N4-E
Netkort - onboard
AMD Athlon 64 2800+ Processor 1.8 GHz
2x512 Kingston ram
Maxtor 200Gb SATA HD til systemdisk
WD 500GB SATA HD til lagring
Creative Soundblaster lydkort - Deakiveret onboard lydkort
Grafikkort: RADEON x300/x500 Series
RADEON x300/x500 Series Secondary  <-- Ifl Enhedshåndtering (grafikkortinpakningen siger x300)

Håber der er nogen der kan hjælp
På forhånd mange tak
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. november 2006 - 17:58 #1
Du har oprettet spørgsmålet i en forkert katergori. Denne kategori er forbeholdt fejl ved eksperten.dk, og ikke andet.

Læs følgende instruktioner grundigt igennem, før du fortsætter:

Ved flyt af spørgsmål:
Husk at MARKERE dit navn i boksen til venstre, og klikke på ACCEPTER-knappen, EFTER at du har lagt et SVAR.
Derefter opretter du spørgsmålet, i den rette kategori. Derefter lægger du et link til det nye spørgsmål, i dette spørgsmål.

Efter at have læst instruktionerne grundig igennem, flyt dit spørgsmål til:
http://www.eksperten.dk/spm/Styresystemer/Workstation/Windows-XP/
Avatar billede vanfa Nybegynder
11. november 2006 - 18:40 #2
Avatar billede vanfa Nybegynder
11. november 2006 - 18:40 #3
Avatar billede thesurfer Nybegynder
11. november 2006 - 18:43 #4
Hehe.. Læs lige instruktionerne igen.. :-)