Avatar billede milandt Nybegynder
10. november 2006 - 10:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Slet "protected" filer på Sony Ericsson T800i

Hvordan?
Avatar billede komputerdk Mester
10. november 2006 - 11:59 #1
prøv med javaprogrammet mobexplorer http://www.bermin.net/index.html

(du mener vel W800i??) hvis det er Z800/v800 kan du ikke bruge det program.. men hvilke filer er du vil slette??
Avatar billede milandt Nybegynder
10. november 2006 - 14:18 #2
Mente faktisk K800i.. tastefejl :)

Har faktisk prøvet mobexplorer - og den viser slet ikke de filer der er protected :(
Avatar billede milandt Nybegynder
10. november 2006 - 14:19 #3
De filer jeg vil slette er de lyd og billedfiler der ligger som udgangspunkt på telefonen. Der er en eller to af hver slags filtype som bare ikke kan slettes.
Avatar billede komputerdk Mester
10. november 2006 - 15:15 #4
det kan være fordi at de bruges i en af dine profiler..
Avatar billede milandt Nybegynder
18. maj 2007 - 13:09 #5
"they shall not delete our fanzy rollercoaster gif muhahahahahah"