Avatar billede old-faithful Praktikant
09. november 2006 - 18:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fjern webformatering i MS Word

Hej

Når man kopierer tekst fra nettet ind i f.eks. MS Word, bevarer Word som regel den særlige webformatering. Derfor vises bl.a. linjebrud anderledes og teksten bliver mere besværlig at redigere.

Er der nogen der ved hvordan man kan fjerne den særlige webformatering (evt. via et andet program) - der bl.a. påvirker linjebrud - uden at ændre på skriftstørrelser, eller fjerne f.eks. fed og kursiv skrift?

NB: Der skal altså ikke være tale om fuldstændig ren tekst, da f.eks. fed og kursiv skrift skal bevares, og derfor virker det ikke f.eks. at kopiere til Notepad.
Avatar billede old-faithful Praktikant
09. november 2006 - 18:09 #1
Det skal lige bemærkes at jeg godt kender til "Normal" knappen, men det fjerner også de naturlige mellemrum der er mellem linjerne.
Avatar billede old-faithful Praktikant
27. november 2006 - 22:24 #2
Lukket.
Avatar billede kalp Novice
23. januar 2007 - 16:07 #3
www.kalp.dk/efilter

hej old-faithful!

du kan hente en opdatering nu.. bare gør som sidst.
teksten er nu hvid så du burde kunne se den.
ellers må du sige til:)

og angående backspace så er det fordi den knap tilhører IE explorer, men om ikke andet hvis du vender dig til at bruge "Pil ned" så sletter den uden at din browser går tilbage.

tak for feedback:)

mvh
kalp
Avatar billede old-faithful Praktikant
23. januar 2007 - 21:32 #4
Det kan man da kalde support :-). Nu virker det som det skal!

Jeg vil fluks ændre min bedømmelse af plugin'et.
Avatar billede kalp Novice
24. januar 2007 - 00:38 #5
perfekt he he;o)
Avatar billede huset Praktikant
15. februar 2007 - 10:38 #6
Old - faithful > Kan du ikke sende mig en mail på freehelp.freehelp@gmail.com

Har noget jeg skal vende med dig ;D