Avatar billede x-pander Nybegynder
08. november 2006 - 18:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

2 spørgsmål vedr. TV-Out

Hej.

For det første kan jeg ikke få mit S-VHS til at virke hvilket jeg har erkendt efterhånden men dog stadig er trælst.
Jeg får en flimren hvor man kun lige kan ane 2-tallet fra nVidia's identificer-funktion. 1-tallet vises dog fint nok på min computerskærm.

Det andet problem er når jeg, gennem composite, kører dualview og afspiller en video eller film, så bliver skærmen på TV'et blot helt grønt og computerens ydeevne falder til et latterligt niveau hvor selv musen hakker. Med nyere drivere kan jeg ikke styre frekvensen i lavere opløsninger da det er noget denne version understøtter og ikke de nyere. Den jeg bruger nu er gammel og er version: 66.93.

Ved i om der tilfædligvis er et problem med denne version, eller har i andre løsninger til at ændre mit signal til S-VHS OG fixe den grønne skærm?

På forhånd mange tak.
Avatar billede x-pander Nybegynder
08. november 2006 - 18:15 #1
Hvis jeg kører skærmene som Clone istedet for i DualView, så kan jeg minimere afspilleren og stadig se filmen på TV'et. Men er det ikke muligt med DualView? Desuden passer det mig også bedre at have DualView, altså to skriveborde, istedet for en klon.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. november 2006 - 18:37 #2
hvilket kort er det..?
Avatar billede x-pander Nybegynder
08. november 2006 - 20:31 #3
Det er et Asus GeForce 5950 Ultra
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. november 2006 - 20:54 #4
du har ikke et andet,nyere kort at teste med..?

jeg ville mene at det burde fungere med composit.. uden problemer.

Ellers må du investere i et bedre kort.
Avatar billede x-pander Nybegynder
08. november 2006 - 21:32 #5
Nej desværre. Har ikke andet. Det har også virket fint indtil videre. Men kan ikke forstå det problem der.

Desuden er det også trælst at jeg ikke kan få billedet op gennem S-VHS istedet for Composite, når jeg nu har købt colorfix kablet.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. november 2006 - 21:34 #6
rigtig god ide.!!

Virker det så..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
08. november 2006 - 21:35 #7
Ps: du kan jo lige checke om dit grafikkort er fyldt med støv, og derfor meget varmt..og derfor dårlig ydelse.O)
Avatar billede x-pander Nybegynder
13. november 2006 - 16:48 #8
Jaah, det kunne godt være det alligevel. Fordi min comp opfører sig MEGET mærkeligt. Den er ustabil og rent faktisk "tegner" den tingene forkert på skærmen. Min startmenu her den anden dag, blev gul med små blå streger henover. Videoer får computeren til at vise blå skærm nogle gang og Windows lukker ikke ned mere...

Måske en afstøvning af den fjerde verden og så en format c: ?
Avatar billede x-pander Nybegynder
25. april 2007 - 09:57 #9
Har stadig ikke købt nyt gfx, men gør måske snart. Der er stadig intet der virker iog jeg har opgivet. Bare trælst at det er sådan landet ligger.
Avatar billede x-pander Nybegynder
25. april 2007 - 09:57 #10
lukket,
Avatar billede x-pander Nybegynder
25. april 2007 - 09:57 #11
her
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. april 2007 - 10:21 #12
hmm..
Avatar billede x-pander Nybegynder
25. april 2007 - 19:56 #13
Du undrer dig over noget?