Avatar billede herberth Juniormester
05. november 2006 - 18:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Skærm går i sort

Hej

Jeg har en bærbare Compaq (Presario 1500) - I går gik min skærm ned - det ser ud til at den er på pauseskærm mode - Man kan meget svagt se hvad som står inde bagved.

Nu er mit spørgsmål.

Er dette fordi den bare er kaput? - Altså på samme måde som et fjernsyn's billederør kan gå i stykker når det bliver gammelt.

Eller er der noget jeg kan gøre? - Hvis det nu er virus eller andet der "bare" fucker windows up - er der så noget jeg kan gøre i opstarten for at komme om bagved til koderne?

Håber på svar fra jer eksperter
Avatar billede herberth Juniormester
05. november 2006 - 19:25 #1
Skal jeg omformulere spørgsmålet?

Er det forståeligt nok?
Avatar billede kogt Nybegynder
05. november 2006 - 23:43 #2
du kan proeve og starte op i fejlsikret tilstand og se om det hjaelper... Altsaa om der kommer billede paa igen...

tror du skal trykke F8 under opstart kan ikke lige huske hvilken F tast du skal bruge ellers proev dig frem der er kun 12 af slagsen men proev F8 eller F5 maaske
Avatar billede Slettet bruger
09. december 2006 - 12:14 #3
jeg har lige fået det samme problem på min Vega. Den gik i sort for et år siden, men vågnede op, da jeg "klodsede den op", så blæseren, der sidder i bunden, fik luft. Nu er en sort igen, og jeg kan svagt ane, at der er liv i den bagved. Måske ved nogen noget efter så lang tid.
Avatar billede herberth Juniormester
15. februar 2011 - 17:56 #4
tråden lukkes