Avatar billede themosh Nybegynder
04. november 2006 - 15:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Makker til ny webside søges!

Hejsa, Jeg har en ide til en side som henvender sig til skolebørn fra folkeskolen og op til gym på A niveau. Jeg har allerede en masse indhold til siden men det bliver løbende udbygget!

Mit mål er at lave en hjemmeside som får rigtig mange besøgende. Og målgruppen er på ca. 700.000 i Danmark (tal fra danmarks statestik).

Jeg søger derfor en makker til programerings delen/webside og server. Det er også et krav at du er over 18 og er meget ansvars bevist. I første omgang er der ikke nogen indtjening men samtidig heller ikke nogen udgift andet end tiden der bliver brugt. Og i starten vil der skulle bruges en del da indholdet skal sættes op. men efter følgende bliver det kun opdateringerne af indholdet eftersom jeg får det lavet.
Og med tiden når antallet af besøgende er stort laves tiltag hvor der kommer indtjening.

Hvis dette lyder tillokkende så smid en email.

tordengok@hotmail.com

Mvh Christian
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2006 - 19:59 #1
Jeg er ikke over 18. Men har kodet prof. hjemmesider i ca. 1½ år. Det vil sige med asp, og Databaser. Jeg øver mig i at kode i asp.net. Jeg har lavet min egen side.
www.leol.dk (" En demo side "), og jeg er udvikler på code-arto.com. Jeg vil godt gøre nærmere. Har msn Leo#leol.dk (# skal laves et @)
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 14:03 #2
Du skal konkurrere med både offentlig og private sider, såsom moment.dk (en iværksætter projekt) eller so.dk (en offentlig projekt) eller arto.dk

Hvad har du at tilbyde, som de andre ikke har?  Og hvad for en content-management system har du?
Avatar billede themosh Nybegynder
30. november 2006 - 17:39 #3
theprofessor, nej mine konkurenter er studi.dk og studienet.dk bortset fra at jeg ikke vil tibyde at "downloade lektier" men hjælpe med lektierne istedet.
Alt indholdet er lavet er undertegnet og derfor er der copyright på hele molevitten.

Håber det kan give et indtryk af indholdet.
Avatar billede caz1986 Nybegynder
17. december 2006 - 00:15 #4
Hvordan har du så tænkt dig at indkassere penge?
Avatar billede themosh Nybegynder
13. juli 2007 - 10:55 #5
fandt en et andet sted