Avatar billede pegazuz Mester
04. november 2006 - 15:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hvor finder jeg en pålidelig gratis webserver?

Jeg går og leger med tanken om at digitalisere mine personlige papirer og undgå alle ringbindene, som bare skal flyttes fra sted til sted.

Ideen var at scanne alle indkomne papirer, for derefter at uploade dem på en webserver, webhotel eller et andet sted. Det skal være pålideligt, og så billigt som muligt. Men pålidelighed er nøgleordet.

Kort sagt: Hvor finder jeg en gratis pålidelig webserver?
Avatar billede skildpadden Nybegynder
04. november 2006 - 15:31 #1
www.skovdahl.com tilbyder gratis web-hotel service.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
04. november 2006 - 15:31 #2
Det var et svar :)
Avatar billede pegazuz Mester
04. november 2006 - 15:44 #3
Det var et svar ! Tak for det.

Men det lader at man skal til at anskaffe sig et domænenavn, og det skal man vel betale for et eller andet sted.

Jeg havde i tankerne steder som www.idrive.com, www.orbitfiles.com eller lign.

Er disse sites pålidelige nok til at kunne regne med?
Avatar billede skildpadden Nybegynder
04. november 2006 - 15:46 #4
Du kan købe et DK domain for 79 kroner gennem gratisdns.dk.

Det er da billigt sluppet.

Kender desværre ikke idrive.com eller orbitfiles.com.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
04. november 2006 - 15:50 #5
Men jeg kom til at tænke på, hvorfor anvender du egentligt ikke bare eboks.dk?

Du har allerede en konto hos dem, hvis du da er dansker :), og du kan købe ekstra plads hvis nødvendigt.
Avatar billede pegazuz Mester
04. november 2006 - 15:58 #6
ja e-boks ser ud til at være et godt alternativ. Vil lige tjekke det ud.
Avatar billede skildpadden Nybegynder
04. november 2006 - 16:07 #7
Ikke at jeg er den sikkerhedsekspert, men jeg vil da tro at eboks.dk vil være den allerbedste løsning.

De er jo nærmest skabt til formålet.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
04. november 2006 - 23:09 #8
hvorfor bruger du ikke bare www.e-boks.dk der kan du lægge dine ting op, og skulle også være billigt