Avatar billede peterbenz Nybegynder
04. november 2006 - 11:37 Der er 5 kommentarer

Dropdown menu

Hejsa,

Er igang med et hjemmesideprojekt hvor jeg skal bruge en simpel dropdown menu. Kan finde forskellige scripts hvor der er gjort meget ud af rammer etc. Alt dette skal jeg slet ikke bruge, men blot en simpel dropdown menu. Mon nogle kan være behjælpelige med en let kildekode til en sådan opsætning?
Avatar billede udvikler Nybegynder
04. november 2006 - 11:46 #1
Der findes forskellige slags dropdown menuer, skal det være sådan en som på eksperten eller skal den være vendt på siden, eller....

kom med en forklaring på hvordan den skal se ud og jeg kommer med et script :-)
Avatar billede peterbenz Nybegynder
04. november 2006 - 12:11 #2
Hej P.Jensen

Menuen skal være meget simpel. Som nedenstående;

MENU 1
MENU 2
Menu 3

Når man så trykker på menu 1 skal det være muligt at den folder sig ud med underpunkter. Når man så trykker på menu 2 skal den naturligvis også folde sig ud med underpunkter mens, menu 1 folder sig sammen.
Søger et meget simpelt script.

På forhånd tak.
Avatar billede zynzz Praktikant
04. november 2006 - 12:18 #3
http://www.dynamicdrive.com/ et god sted at lede... :)
Avatar billede peterbenz Nybegynder
04. november 2006 - 12:37 #4
Hejsa igen P.Jensen

Tænkte om vi kunne skrives ved på messenger?
Avatar billede roenving Novice
06. november 2006 - 01:32 #5