Avatar billede arnepedersen Forsker
30. oktober 2006 - 23:03 Der er 1 løsning

Visualizer Photo Resize

Jeg har downloaded Visualizer Photo Resize for at ændre mine billeder til en ensartet størrelse på en gang. Programmet er gratis og virker tilsyneladende fint. Dog er der et punkt jeg ikke kan finde ud af.
Under save til mappe vil programmet kun lægge de ændrede billedfiler i samme mappe hvor de kommer fra. Det vil siges at jeg ikke kan lægge filerne på min eksterne harddisk, og derefter afspille billederne på TV via min DVD afspiller med USB indgang.
Er der nogen som kender programmet der kan hjælpe mig?
Avatar billede arnepedersen Forsker
19. november 2006 - 11:51 #1
lukker