Avatar billede anders02 Nybegynder
29. oktober 2006 - 11:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at opgradere mit ægte og lovlige Dreamweaver MX 2004?

Hej
Hvordan får jeg opgraderet mit program Dreamweaver MX 2004, der skam er en ægte og autentisk version, der også er registreret hos Dreamweaver (Adobe)?
Jeg tænker på, at hvorhenne (gerne med direkte link-angivelser) finder jeg både alt det, der er helt gratis at opgradere til mit program (der er vers. 7.0.1), og hvor finder jeg alt det, jeg kan købe mig til?
Hvilke muligheder er der egentlig?
Jeg har gået på kursus i Dreamweaver, men jeg mangler at lære en del endnu! Der er fx noget, der hedder snaplayer, men hvor finder jeg fx det?
Mvh anders02
Avatar billede bojohansen Nybegynder
29. oktober 2006 - 17:36 #1
Avatar billede anders02 Nybegynder
29. oktober 2006 - 22:40 #2
Hej bojohansen
Du skal vel ha´ no´n points, så smid et svar, men;
1. Den første update - skal jeg bare køre den, så installerer den sig af sig selv i DW?
2. De andre versioner (link 2 og 3 i din kommentar), hvad gør de?
3. Hvad er extensions helt præcist? Er det noget man kan gøre noget ekstra med eller hvad?
Husk at smide et svar!
Mvh anders02
Avatar billede anders02 Nybegynder
29. oktober 2006 - 22:49 #3
Hej igen
Og i øvrigt: Så siger min pc (WinXP), når jeg prøver på at installere den første update, at DW MX 2004 ikke ligger i den angivne mappe, selvom jeg da virkelig synes selv, at det ser sådan ud: Programmer - Macromedia - DW MX 2004 osv.?
Mvh Anders
Avatar billede bojohansen Nybegynder
29. oktober 2006 - 22:58 #4
1.)
Ja hvis du har engelsk registreret udgave af DW MX 2004, så skulle den installeres uden problemer
2.)
De installeres til de udgaver som er beskrevet på siden!
3.)
Extensions er små tillegs programmer som kan udføre forskellige ting for dig.
Feks oprette en komplet shopping løsning til dig.......dog med en del indsigt fra din side på akkurat shopping løsningen.......men ellers alt som kun fantasien sætter grænser for.

Med hensyn til at den ikke vil installere Updaten.........lyder mærkeligt, har aldrig haft problemer med det......
Kan ikke huske det, men får du ikke mulighed for at vælge installations mappe under installering af updaten?
Avatar billede anders02 Nybegynder
29. oktober 2006 - 23:28 #5
Måske er det sådan, at jeg allerede har fjumset rundt (det er nyt for mig det her) og rent faktisk HAR installeret lige den update - der var vist noget, der lå brændt ned på en CD et eller andet sted. Måske det er den samme, og derfor siger den noget mærkeligt. Det kan være en forklaring.
Tak for svar
Mvh anders02
Avatar billede bojohansen Nybegynder
29. oktober 2006 - 23:34 #6
Du kan bare gå op i Help-> About Dream...... -> Klikke en gang på pop uppen, så skulle der stå Version 7.01 hvis den er installeret.