Avatar billede peterbenz Nybegynder
26. oktober 2006 - 17:56 Der er 3 kommentarer

Bestillingssystem via. hjemmeside

Hejsa,

Et kæmpe spørgsmål til den bedre vidende. Jeg skal bruge et bestillingssystem jeg har under udvikling. Systemet skal kunne bruges så man under de forskellige produktgrupper kan klikke forskellige felter af, og efterfølgende tilføje produkterne til en indkøbskurv. Disse informationer skal så samles i en email, hvor køber forinden har udfyldt nogle felter med navn, adresse, tlf osv. Systemet skal altså ikke køre afhængig af en kæmpe database men bare samle de informationer en køber løbende føjer til en indkøbskurv.

Ved ikke om nogle på eksperten kan hjælpe mig med dette. Såfremt en kyndig person har mod på løbende at hjælpe mig med projektet vil jeg meget gerne høre fra dig. Har du bare gode informationer om valg af færdigkøbte systemer er det også ok. Jeg bor i HOlstebro såfremt nogle kunne hjælpe mig med projektet.
Avatar billede jakobdo Ekspert
26. oktober 2006 - 20:43 #1
Hvor meget kender du til PHP og hvad det kan?
Jeg ville jo løbende gemme informationerne i SESSIONS.
Siger det dig noget?
Avatar billede peterbenz Nybegynder
26. oktober 2006 - 22:28 #2
Hey Jakobdo

Desværre ved jeg så godt som intet om scriptet. Ville derfor gerne om muligt, lave projektet sammen med en noget mere erfaren PHP/ ASP ect. bruger end jeg selv.
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. oktober 2006 - 16:18 #3
Jeg kan da en smule php efterhånden, så vil gerne lave det sammen med dig.
Men jeg vil ikke kode det for dig.

Så du må prøve lidt selv, så kan jeg rette din kode, give et råd eller to, hvad siger du til det?