Avatar billede scrogle Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:07 Der er 10 kommentarer

Flash 'fryser' når jeg åbner det i IE og Firefox

Kan I hjælpe mig med at se hvad fejlen er i min flash fil?

Filen fryser når jeg åbner det I Internet Explorer og Firefox og jeg kan sørme ikke se hvad der er i vejen!

fla filen ligger her:
www.jespermogensen.dk/saml_point.fla
swf filen kan I så se her - pas på, den fryser når man trykker på eksempel:
www.jespermogensen.dk/saml_point.swf

Håber I kan komme med et super råd

Venlig hilsen

Jesper
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:12 #1
Virker fint her - er du sikker på at du har den rigtige (nyeste) flash player installeret?
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:13 #2
Prøv også at kigge her:
http://www.flashforum.dk/forum/viewtopic.php?p=4555

Der er en guide til at bruge swfobject ved embedding af flash på en htmlside.
Avatar billede scrogle Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:20 #3
Hej larsholmgaard_dk

Kan du klikke på eksempel og få vist tabellen? Hos mig fryser den nemlig - både i IE og Firefox (firefox, som ikke burde have problemer med embedding?)

Jeg har et fint lille program til at fjerne rammen om flash med som hedder a4flasheasycoder. Så det behøver jeg (vist nok) ikke hjælp til - ellers mange tak =)

Jeg kan godt selv åbne filen, men den fryser først når jeg klikker på eksemplet!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:26 #4
Ja, no problemos, hverken i Flash 8 eller i FF 2.0. Der er heller ikke lige umiddelbart noget, der skulle kunne få flashen til at fryse i din kode.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:29 #5
Når du højreklikker på din saml_point.swf - hvilken playerversion står så nederst?
Avatar billede scrogle Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:35 #6

så vidt jeg ved er det den nyeste. Jeg har prøvet på min skole og der sker fuldstændig det samme
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. oktober 2006 - 17:17 #7
Hmmmmm... meget mystisk! Jeg har ikke lige flere bud på, hvad problemet er, desværre.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
25. oktober 2006 - 17:22 #8
Prøv evt. at ændre onPress til onRelease - gør det nogen forskel?
Avatar billede scrogle Nybegynder
26. oktober 2006 - 00:36 #9
Jeg ved ikke om dette hjælper noget. Men jeg har lagt mærke til at når jeg sletter eksemplet, undtagen den forklarende tekst (herunder) så går det hele i orden.

Men jeg kan bare ikke se hvad der er i vejen med resten - under "eksempel"

Venlig hilsen

Jesper
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
26. oktober 2006 - 10:46 #10
Jeg aner det ikke - jeg kan ikke genskabe fejlen, så det er svært at spore sig ind på problemet.