Avatar billede simonth Nybegynder
24. oktober 2006 - 14:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Surftown.dk

Hej

Hvad er jeres erfaringer med surftown? Det skal ikke være noget fra 2005, for har læst et par indlæg her på eksperten.dk om at surftown er dårligt men det var i x/04/2005, og det er jo meget lang tid siden.
Jeg vil gerne have af vide hvordan i synes Surftown kører nu - så max 6 måneder gammel erfaring..
Stabilitet/oppetid, support, osv.

Håber på svar.
Avatar billede cmau Nybegynder
24. oktober 2006 - 14:19 #1
jeg har helt valgt at sløjft surftown, da jeg kun har haft problemer med dem. De lover det ene inden over mail og benægter det når man har betalt. Supporten er virkelig dårlig, de aner ikke et klap om hvad det snakker om.
Avatar billede simonth Nybegynder
24. oktober 2006 - 14:28 #2
Hmm okay og det er i 2006 det er "sket"?
De har skrevet til mig for lang tid siden i supporten(har så spurgt dem igen og venter på svar) at jeg gerne må lægge alle slags filer op og ligegyldigt hvilken filstørrelse, bare der ikke er så stor trafik på filerne så det er til gene for andre brugere. Hvis jeg skal have et webhotel skal det nemlig mest bruges til videofiler, mange billeder og sådan noget(alt sammen lovligt selvfølgelig).
Avatar billede simonth Nybegynder
24. oktober 2006 - 14:42 #3
Svar fra Surftown.dk om hvilke filer man må have osv.:
"Du må godt have store filer liggende på serveren, sålænge at det ikke er til gene for andre brugere og så længe materialet ikke er ulovligt.
Du kan evt. læse i vores betingelser i punkt 6 og 7.
http://www.surftown.dk/default.asp?docid={EC85E2EE-00A5-4EE0-B234-92586D962A7D}"

Hmm det lyder da godt nok..
Avatar billede simonth Nybegynder
16. januar 2007 - 17:45 #4
Lukker.