Avatar billede snatcher Nybegynder
22. oktober 2006 - 21:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Mangler en ny trådløs router - anbefalinger?

Vores "gamle" trådløse router har problemer, så nu skal der investeres i en ny - og derfor vil jeg høre, om I har nogle erfaringer, der kan give mig lidt anbefalinger.

På forhånd, tak!

-snatcher
Avatar billede kenp Novice
22. oktober 2006 - 22:06 #1
Jeg e meget godt tilfreds med min zyxel 334wt.. den har ikke voldt mig problemer.. har dog lige måtte genstarte den.. der havde den også kørt 3000 timer uden noget.
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2006 - 22:06 #2
hvad skal den kunne ?
Avatar billede snatcher Nybegynder
22. oktober 2006 - 22:19 #3
Den skal egentligt ikke kunne det store.
Vi er tre computere i huset, der har trådløse netværkskort, så den skal jo kunne admninstrere dem, derudover må den gerne kunne tage alm. netkabler også.
Avatar billede zyp Nybegynder
22. oktober 2006 - 22:21 #4
Undgå for alt i verden HAWKING ..så skidt virkende at det det må tælle for et svar, alle andre end ..
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2006 - 07:40 #5
wrt54g  eller wrt54gs

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=18516

virker godt, og er nem at administrer/ sætte op,
Avatar billede haverslev Novice
23. oktober 2006 - 18:49 #6
Har kørt med Sitecom MIMO-RX i et stykke tid, og det dur IKKE, har faktisk haft 2 forskellige af samme type, idet de "hopper" af nettet hele tiden.
Nu har jeg så fået en Zyxel 334WT og det kører, sidder 20 meter fra routeren og der er fuld knald på og ingen udfald.
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=122574
Avatar billede haverslev Novice
02. januar 2007 - 12:45 #7
Nu skriver vi 2007, så mon ikke der kan lukkes
Avatar billede haverslev Novice
08. oktober 2007 - 10:56 #8
Hmm, hvad blev løsningen ?