Avatar billede bikerbirk Nybegynder
22. oktober 2006 - 21:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Idé mangler programmeringshjælp

Præsentation:

Jeg har fået en idé til et hjælpeprogram til børn og unge, der har tysk (eventuelle andre sprog kan komme til senere) i skolen. Det er en idé der er hold i, og som jeg fuldt og fast tror på; jeg mangler blot noget hjælp, da jeg ikke selv har forstand på programmering.

Det jeg skal have hjælp til er selve udformningen af et program. Som sagt skal programmet henvende sig til børn og unge fra omkring 4. klasse og op til 3.g. Jeg har massere af ideer, som måske kan blive indskrænket af mængden af programmering: det skal du hjælpe mig med at finde ud af.

Økonomi:

Hvis du og jeg kan opbygge et samarbejde, bliver det selvfølgelig som partnere. Eventuelt overskud deles 50-50.

Et decideret økonimisk indskud er ikke forestående - det er primært fritiden, der skal bruges på arbejdet.

Tidsperiode:

Alt tager tid. Jeg regner med, at arbejdet kan komme til at tage fra et halvt til et helt år alt efter, hvor lang tid du behøver, og hvor meget vi to i fællesskab kan blive enige om, at programmet skal indeholde.

Hvem er jeg:

Lad dig ikke skræmme af alderen: Jeg er en ung knægt på snart 18 år, der går i 2.g på Næstved Gymnasium. Jeg er vokset op i en IT-verden og fik heraf en idé til at hjælpe andre børn og unge, der skal igennem det samme uddannelsesforløb som jeg selv.
Jeg er god til at formulere mig, såvel skriftligt som mundligt i både dansk og tysk, og jeg får karakterer i den pæne ende af både den gamle og nye skala i disse fag. Jeg vil derfor primært forestå den skriftlige og grammatiske del af programmet.

Hvad du skal gøre:

Send mig en mail hvor du fortæller om dig selv, dine erfaringer med programmering (referencer er nødvendige!), og eventuelt andet du vil ud med. Hvis jeg tror, at du og jeg kan finde ud af noget sammen, vil jeg kontakte dig, og vi kan få udfærdiget en kontrakt, før videre arbejde aftales - ingen er ude på at snyde nogen, og troværdighed er en nødvendig del af samarbejdet.

Jeg ser frem til et fremtidigt samarbejde, måske sammen med dig?

Mvh

Rasmus Rydbirk
bikerbirk@gmail.com
Avatar billede theprofessor Nybegynder
14. november 2006 - 14:39 #1
Du skulle nok oprette spørgsmåler under "job" el. "iværksætter" rubrikken!

Du kan evtl. søge en studerende fra handelsskolen, datamekanikerskolen, eller andet IT-udd til at hjælpe dig, måske via opslagstavler o.lign.
Avatar billede bikerbirk Nybegynder
22. august 2007 - 13:14 #2
Jotak for hjælpen