Avatar billede scorp-d Nybegynder
19. oktober 2006 - 19:13 Der er 1 løsning

RS-232/USB Modem der er 100% uafhængig af en computer.

Hej..

Jeg har tit tænkt på om det ikke er muligt at koble sine RS-232 og USB enheder direkte til et specielt modem , og så have den samme slags modem i den anden ende, som man kobler direkte til sin computer.

Men at koble en RS-232 enhed direkte ind i et modem med en RS-232 indgang vil jo ikke rigtig gøre noget, så ville bare lige høre om der ikke findes nogle modemmer som er 100% uafhængig af en computer, som kan bruges til at forlænge rækkevidden af sit udstyr, igennem telefonnettet.

Er der nogen der ved om man kan købe sådan et modem, og hvor ?
Avatar billede scorp-d Nybegynder
11. maj 2008 - 20:21 #1
Post lukket.