Avatar billede nat Nybegynder
19. oktober 2006 - 11:53 Der er 1 løsning

c#.net validering giver fejl i prod men ikke lokalt

Hej eksperter,

Jeg har følgende på mine aspx sider:

<asp:datagrid id="DataGrid1" runat="server" AutoGenerateColumns="False">
                                                                <Columns>
                                                                    <asp:BoundColumn DataField="question"></asp:BoundColumn>
                                                                    <asp:TemplateColumn HeaderText="Overskrift">
                                                                        <ItemTemplate>
                                                                            <asp:RadioButtonList ID="Radiobuttonlist1" Runat="server" RepeatDirection="Horizontal">
                                                                                <asp:ListItem Selected="False" Value="1">&nbsp;</asp:ListItem>
                                                                                <asp:ListItem Selected="False" Value="2">&nbsp;</asp:ListItem>
                                                                                <asp:ListItem Selected="False" Value="3">&nbsp;</asp:ListItem>
                                                                                <asp:ListItem Selected="False" Value="4">&nbsp;</asp:ListItem>
                                                                                <asp:ListItem Selected="False" Value="5">&nbsp;</asp:ListItem>
                                                                                <asp:ListItem Selected="False" Value="6">&nbsp;</asp:ListItem>
                                                                            </asp:RadioButtonList>
                                                                            <asp:RequiredFieldValidator id="RequiredFieldValidator1" runat="server" ErrorMessage="Du skal vælge et svar"
                                                                                ControlToValidate="Radiobuttonlist1"></asp:RequiredFieldValidator>
                                                                        </ItemTemplate>
                                                                    </asp:TemplateColumn>
                                                                </Columns>
                                                            </asp:datagrid>

DEt virker fint på localhost, hvis jeg ikke vælger et svar og prøver at vælge næste, skriver valideringskontrolen "Di skal vælge et svar". Gør jeg tilsvarende i produktion, så går siden i fejl og giver en "Object reference not set to an instance of an object".

Er der noget jeg mangler at sætte?
Avatar billede nat Nybegynder
16. november 2006 - 14:30 #1
Ingen svar, jeg lukker