Avatar billede leif Seniormester
18. oktober 2006 - 12:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

403 forbidden

Hej,

Er det bare mig som oplever flere og flere 403 forbidden på Eksperten ?

Jeg har flere gange idag skulle lukke min browser for at igen kunne få adgang til Eksperten.

/Leif
Avatar billede niels_hansen Praktikant
18. oktober 2006 - 13:16 #1
ingen fejl her
Avatar billede snowball Novice
18. oktober 2006 - 14:53 #2
Der er flere brugere der har oplevet det nogle gange - jeg har dog aldrig selv oplevet det.

Fejlen er registreret i vores bug system, men den bliver nok næppe rettet da fejlen ikke  berører så mange brugere og at en ny Eksperten er "på vej".

En decideret løsning eller årsag er vist aldrig fundet.
Avatar billede apo Praktikant
20. oktober 2006 - 18:53 #3
Jeg fik for nogle måneder tilbage en 403 Forbidden en hel dag i gennem, når jeg forsøgte at få adgang til E.

Mit umiddelbare gæt var, at E måtte have bannet den IP-adresse jeg havde fået tildelt den dag - for da jeg den næste dag havde fået tildelt en ny IP-adresse oplevede jeg ingen 403, og har ikke oplevet det siden.

Men hvis leif kun oplever det en gang i mellem på den samme dag, kan det næppe have noget med IP-adresser at gøre.
Avatar billede leif Seniormester
11. maj 2008 - 16:34 #4
Fandt aldrig hvorfor, men har ikke oplevet det længe.