Avatar billede sebdeluxe Nybegynder
17. oktober 2006 - 16:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

iframe kan ikke læse fra bin folder

Hey

Jeg sidder med et mystisk problem.

Jeg har oprettet en iframe i en default.htm fil som ligge i roden. src i den iframe peger med en test.htm fil som ligger i /bin folderen... men det fejler den på.
hvis jeg derimod opretter en ny folder kaldet /include og har den selvsamme fil test.htm liggende der så fungere det fint.

jeg test kører på en IIS6 og wwwroot folderen har IUSR_xxx read rettigheder og de er replikeret ud til alle underfoldere.
og PHP er også installeret.

er IIS6 sat op til ikke at måtte læse i bin folderen pr. automatik? eller har jeg rodet for meget med opsætningen af IIS6 til det punkt hvor jeg har skabt mere ballade end gavn ;0)

glæder mig til svar.

Seb
Avatar billede olebole Juniormester
17. oktober 2006 - 16:11 #1
<ole>

Mon ikke du skal flytte spørgsmålet over under en server-kategori? Det har ikke meget med HTML at gøre  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede sebdeluxe Nybegynder
17. oktober 2006 - 16:33 #2
he he he... det kunne muligvis være en god ide!!!
men det kan jo være lidt af begge dele <I think>
det er ikke helt nemt at kategorisere problemerne

Seb
Avatar billede olebole Juniormester
17. oktober 2006 - 16:35 #3
Problemet - og dermed dets løsning - har ikke noget med HTML at gøre ... det er helt klart en server-ting  ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
17. oktober 2006 - 16:37 #4
- du kan blot lægge et svar her og acceptere det. Så lukkes spørgsmålet og du kan åbne et i f.eks:
    http://www.eksperten.dk/spm/Internet/Webservere/IIS/
Avatar billede sebdeluxe Nybegynder
17. oktober 2006 - 16:39 #5
spørgsmålet bliver nu flyttet til kategorien Webservere
Avatar billede sebdeluxe Nybegynder
17. oktober 2006 - 16:39 #6
bom