Avatar billede anders-dahl Nybegynder
16. oktober 2006 - 22:32 Der er 3 kommentarer

AutoPostBack bliver ikke "trigget"

Hej, jeg er i gang med at lave en asp.net applikation og er stødt på et mindre problem. Jeg har tilføjet AutoPostBack="true" til nogle forskellige server controls og alt VIRKEDE perfekt, men efterfølgende er dette holdt op med at virke (altså siden bliver ikke PostBacked, der sker ikke noget hvis jeg benytter en control med denne option)? Jeg har rodet en del med IIS'en da jeg benytter SSL forbindelse - kan dette have nogen sammenhæng eller er der nogen der har en anden idé til hvad det kan være.
På forhånd tak \AD
Avatar billede mrbonus Novice
17. oktober 2006 - 01:00 #1
Har selv stødt på dette problem, der hvor det er gået galt for mig, har været fordi at man udvilker på applikationen, og når du omdøber, eller klipper en kontrol fra design view, så sletter den dine eventhandlere. Så kig efter om eventhandlerne stadig er der for de kontroller du mener ikke laver postback.

I VS2005 er det kun hvis du klipper kontrollen, her har de rettet det hvis du omdøber en kontrol.
Avatar billede anders-dahl Nybegynder
17. oktober 2006 - 01:01 #2
Fandt selv fejlen, det var sikkerhedsindstillingerne i IE der drillede – de bliver åbenbart lavet ”custom” når man benytter SSL og VS *lol* (så brugte man lige en time på det :(
Avatar billede mrbonus Novice
17. oktober 2006 - 01:07 #3
hehe