Avatar billede thegenuine Praktikant
16. oktober 2006 - 16:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

CPU går kold ved streaming!

Hej Eksperter

Jeg har brug for jeres ekspertviden.

Jeg har fået nyt grafikkort med følgende specifikation MSI NX7600GS 256 Mb 8X
Det kører fint, når jeg spiller diverse spil, men når jeg vil streame et videoklip fra www.nhl.com eller www.vizoo.com, så går computeren total i spass og står og blinker mellem sort skærm og siden jeg har gang i. Det er som om, den forsøger igen og igen og åbne videoen, hvilket resulterer i 100% CPU. Med stor tålmodighed, kan jeg få joblisten frem og lukke hjemmesiden, hvilket ca. tager 5 min.
Jeg har opdateret min grafikdriver samt BIOS driver. Jeg har installeret diverse codecpakker, men intet hjælper.
Er der nogen, der har olevet noget lignende eller har en løsning på mit irriterende problem?
Avatar billede thegenuine Praktikant
16. oktober 2006 - 17:04 #1
Jeg har også opdateret Java og har den nyeste MP 11 beta.
Jeg kan godt "bruge" computeren, men det går monster langsomt.
HVis man kigger under processer i joblisten, så bliver det meste af cpu'en brugt på Taskmgr ca. 90 % (er det ikke joblisten?) og så lidt på explorer.exe og lidt på iexplore.exe.
Lige så snart jeg lukker hjemmesiden, der starter alt det her ravage, så er computeren klar igen og virker perfekt.
Hvad går der galt? Hvad mangler jeg?
Avatar billede thegenuine Praktikant
13. december 2006 - 12:55 #2
Lukker