Avatar billede flores Nybegynder
15. oktober 2006 - 12:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Måske inficeret af Haxdoor

Jeg har modtaget den meget omtalte mail med "Regning.zip" vedhæftet. En virus der rammer netbanker, kaldet "Haxdoor" Jeg er desværre også kommet til at åbne Zipfilen. Hvordan finder jeg ud af om min pc er inficeret? Maskinen er fuldt opdateret fra Microsoft og Norton?, men mailen er alligevel sluppet igennem.
Avatar billede flores Nybegynder
15. oktober 2006 - 18:26 #1
Hvordan er det lige man lukker en sag??

flores
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
16. oktober 2006 - 00:06 #2
Du lægger et svar selv, og godkender det.
Avatar billede flores Nybegynder
16. oktober 2006 - 00:31 #3
Jeg har fået løst mit problem!
Det er jo herligt med sådan et forum. Selv om man ikke selv er nørd! kan man lære en masse her. Tak for det