Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2006 - 00:40 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ikke Gem film klip hjælp

Hejza. Jeg har et film klip som jeg gerne vil beskytte. Jeg ved at hvis man bruge flash så kan man beskytte sin flash film ved at lave en Flav fil.

Men hvad skal man lave for at undgå at man kan sige "Gem som" Når det er et musik nummer eller et film klip?

Er der nogen der kender noget til det????

Det jeg gør er at jeg har et musik nummer eller film klip også laver jeg en fil der hedder Film.asx Den afspiller den så, og det vil så siges at den altid henter være gange man har set filmen/musik nummeret. Den bliver ikke gemt på computeren.

Så nu mangler jeg kun hjælp til at gøre sådan at man ikke kan sige "Gem som" under "Filer" i Windows Media Player. Jeg regner med der er nogen her inde der kan hjælpe. På forhånd tak. ;)
Avatar billede stone Forsker
14. oktober 2006 - 01:06 #1
for at disable den funktion skal du have brugeren til at hente en aktiv x som så diabler den funktion i mediaplayer, ingen vil hente en activ x da den kan indeholde en virus.
Avatar billede hacked Nybegynder
14. oktober 2006 - 02:38 #2
Man vil næsten altid kunne rippe filen. Selvom du ikke umiddelbart kan trykke "gem som" er det næsten altid muligt, at få fat på filen som afspilleren afspiller. Det kræver lidt teknisk snilde, men det er muligt.
Avatar billede Slettet bruger
14. oktober 2006 - 10:33 #3
Hej Malkor. Ved du hvordan man gør det så man ikke kan sige "Gem som"??? Fordi det er OK til mig.
Avatar billede Slettet bruger
04. marts 2013 - 22:17 #4
Lukket