Avatar billede clauska Juniormester
13. oktober 2006 - 11:06 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

slette et netværk

Hvordan sletter jeg et netværk på en powerbook.
aner intet om mac, så vil gerne have en punkt for punkt gennemgang.
Tak på forhånd
Avatar billede straszek Praktikant
13. oktober 2006 - 11:29 #1
så må du lige en smule mere detaljeret forklarer hvad du mener med "slettet et netværk" - hvilken type powerbook er der tale om?
Avatar billede clauska Juniormester
13. oktober 2006 - 13:05 #2
Det er en G4 model, problemet er at den vil ikke gå på trådløse netværk, og for at kunne oprette et nyt skal jeg have slette den gamle konfiguration, da den ikke acceptere 2 netværk med samme navn.
Avatar billede macintosse Nybegynder
13. oktober 2006 - 18:42 #3
prøv at lave et nyt netværk med AirPort-indstillingsassistent, plejer at løse problemet
Avatar billede clauska Juniormester
13. oktober 2006 - 21:43 #4
problemet er at jeg ikke kan slette det gamle netværk fra listen så jeg kan oprette det nye, med samme navn som det gamle.
Kan man redigere instillinger for et wireless netværk
Avatar billede clauska Juniormester
09. november 2006 - 09:53 #5
lukker ingen løsning
Avatar billede clauska Juniormester
09. november 2006 - 09:54 #6
ok
Avatar billede clauska Juniormester
09. november 2006 - 09:54 #7
ok