Avatar billede mcgovern Nybegynder
11. oktober 2006 - 16:32 Der er 7 kommentarer

Porno Betallingsside

Jeg går og pønser på at starte en porno side. Ikke med damer, da dem er der så rigelig af. Noget andet !!  Jeg er forberedt på at investere ca kr 500.000,- men har bare en del ubesvarede spørgsmål, som jeg håber nogen her på siden kan være lidt behjælpelig med 

Jeg har gennem de sidste 6 måneder, besøgt mange af den slags sider. Har for det meste benyttet mig af 3-7 dages tilbudene, som typisk koster mellem 10-50 kr.  Man skal så bare huske at opsige aftalen næsten omgående, ellers fortsætter man automatisk med et 30 dages abonnement til typisk 180-190 kr og så kan det blive en meget dyr fornøjelse.

Jeg har forstået at få kunder i butikken, er man nødt til at have mange webmasters med FHG. De får typisk 50% af beløbet. Det er også nødvendigt at have en til at administrere betaling (CCBill-paypal-epassporte etc) de tager også 10-20 %. Så de 180 kr bliver kun til 70-80 kr.

Så har jeg jo lavet mig en kalkyle med hvordan det skal hænge sammen. Hvornår når jeg break even? Hvornår hæver jeg stort etc ? Eller sætter jeg bare penge til ?

Er her nogen der har en ide om, hvor mange abonnementer, man sælger på en dag ? Så spørger du sikkert ? Det kommer an på hvad der er på siden ? Inden for den genre jeg vil lave, vil det med garanti (min garanti, hvad den så er værd) blive en af de 3 bedste. Den vil være på engelsk, fransk, tysk, kinesisk, japansk da det er der, der vil blive satset.

Sælger man 1 i timen, 5 i timen ??? hvad ?? jeg har slet ingen ide om hvor mange der køber, og dem der har sådanne sider, vil af meget gode grunde ikke ud med tallene.

Er her nogle som har haft sådanne sider, har arbejdet med, eller kender nogen som kender nogen osv. Er meget modtagelig for input, inden den sidste overvejelse gøres, om jeg skal smide penge i det, eller bruge dem på noget ”mere fornuftigt”

Thomas
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
11. oktober 2006 - 17:11 #1
Den eneste måde du kan få mange besøgende på er ved at annoncere meget.

Der findes millioner af hjemmesider som kører med annoncer, og det som gør forskellen er hvor meget du giver til disse annoncører....

Det klart bedste er at finde noget som skiller sig ud.... betale meget til annoncører (Mere end alle de andre, eller ihvertfald i den gode ende).... og holde omkostninger nede....

Jeg går udfra at FHG er annoncenetværk, og det er helt sikkert at du ikke kan nøjes med 1 firma til dette.
Tag bare et firma som debitel. De annoncerer igennem 5-6 netværk bare i Danmark. foruden dem har de direkte aftaler med sites som jubii, Den blå avis + mange flere....

Den pris du kan tilbyde i forhold til dine konkurrenter er utroligt meget afgørende

Derfor vil det bedste være at:
1) Få lavet det site med indbygget affiliate-netværk så du sparer den pris FHG og de andre skal have for at administrere det. (til de store partnere)
2) Gennemgå alle mulige sex-sider og hold musen over de forskellige link. I Internet explorer kan du så aflæse i nederste venstre hjørne hvilket domæne linket fører til. Opret dig som bruger alle de steder du finder (og kan være attraktive)

Der er sider som får 1 i sekundet, og der er andre der får 1 i timen.... Det der gør forskellen er hvor god man er til markedsføring
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
11. oktober 2006 - 17:34 #2
""Opret dig som bruger alle de steder du finder (og kan være attraktive)""
Kan godt forståes som om jeg mener porno-sider, men mener annonce-netværk.

Et eksempel er et link som http://services.jatak.dk/click.agent/i132280c395ebd/www.jataksales.dk/track/10004.asp?JatakPartner=172&JatakOrder=37782&RedirID=1

Linket er til debitel, men man kan aflæse udfra linket/do at det er til jatak.dk som er et annoncenetværk
Avatar billede cpufan Juniormester
11. oktober 2006 - 17:47 #3
""Den vil være på engelsk, fransk, tysk, kinesisk, japansk da det er der, der vil blive satset.""

jeg vil tro at mellem 1 ud af 1.000 til 1 ud af 10.000 besøgende vil lave et prøveabbonnement

så har du 100.000 besøgende på en dag, vil det være mellem 10-100 prøveabonnementer om dagen.

din målgruppe sprogmæssigt er jo enorm, så det er jo godt nok.

hvordan den så bliver kendt - har du jo tænkt på.
Avatar billede teckjj1 Nybegynder
18. oktober 2006 - 08:45 #4
skal du bruge en housting løsning kan det væger jeg kan hjælpe, du kan smide en mail på teckjj@gmail.com
Avatar billede euhp Nybegynder
25. oktober 2006 - 16:17 #5
Jeg kan hjælpe med content, er fotograf, men kontakt mig for mere omkring det. Kan godt sælge materiale til dig eksklusivt.
Jeg kan også hjælpe med programmeringsdelen.
Avatar billede lesp Nybegynder
27. april 2007 - 13:59 #6
Jeg har før lavet programmering og hjemmesider i den branche. jeg er billig i drift men effektiv. Jeg er interesseret i din side. Kontakt mig på bratsch@ofir.dk
Avatar billede euhp Nybegynder
27. april 2007 - 15:09 #7
Det har jeg også - og er også interesseret. Og kan fortælle dig at ccbill's 10-20 procent sagtens kan slås. Jeg har selv brugt en betalingsformidler, som kun tog 5%.

Derudover kan jeg fortælle dig at det der gør din side interessant fremfor andres er:

- features
- pris
- indhold

Ret logisk egentlig, men det er noget de fleste voksensider glemmer.

Og ja, så skal du lige huske at uanset hvad, så skal din side overholde dansk lovgivning OG lovgivningen i det land, hvor domænet skal ligge (for .com domæner er det loven i delstaten Virginia, som gælder).