Avatar billede flinerne1 Nybegynder
11. oktober 2006 - 15:57 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Trojan.Media-Codec

Jeg har fået en Virus der hedder Trojan.Media-Codec. Jeg har prøvet at fjerne den med forskellige virus programmer både SuperantiSpyware og Virusfighter, men den bliver ved med at komme tilbage - har i et godt forslag ?
Avatar billede levich Nybegynder
11. oktober 2006 - 16:39 #1
Læs alle punkterne inden du gør noget.

(1)
Hent http://www.spywarefri.dk/downloads1/ewido-setup.exe (Ewido).
Installer programmer og opdater det, men vent med at scanne.

Hent http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html.

(2)
Genstart computeren i fejlsikret tilstand (tryk F8 når Windows starter op), og scan med Ewido, fix de ting som den finder og gem loggen, f.eks. på skrivebordet.

(3)
Start -> kør -> skriv "cleanmgr" -> Slet Temporary internet files, papirkurv og midlertidige filer. Gentag for alle dine drev.

(4)
Genstart computeren normalt.
Kør HijackThis, klik på scan, kopier loggens tekst herind sammen med loggen fra Ewido.
Avatar billede flinerne1 Nybegynder
11. oktober 2006 - 18:11 #2
hermed log text fra ewido og hijackthis:

ewido anti-malware - Scanningsrapport
---------------------------------------------------------

+ Oprettet den:            17:59:04, 11-10-2006
+ Rapport-Checksum:        B18829D

+ Scanningsresultat:
    HKU\S-1-5-21-1310760318-1612386486-366260795-1008\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Ext\Stats\{479FD0CF-5BE9-4C63-8CDA-B6D371C67BD5} -> Adware.Generic : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\ml\Cookies\sahmflemming.haase@adtech[2].txt -> TrackingCookie.Adtech : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\ml\Cookies\sahmflemming.haase@doubleclick[2].txt -> TrackingCookie.Doubleclick : Renset med backup
    C:\Documents and Settings\ml\Cookies\sahmflemming.haase@mediaplex[1].txt -> TrackingCookie.Mediaplex : Renset med backup
    C:\Programmer\HP\Digital Imaging\Promotions\HPregistration\hpsrg.exe -> Trojan.Vb.YG : Renset med backup

::Rapport slut

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 18:09:53, on 11-10-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\AccessManager\Client\AMBroker.exe
C:\WINDOWS\Cpqdiag\Cpqdfwag.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\MSSQL\Binn\sqlservr.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\ntrtscan.exe
C:\Programmer\HQVideoCodec\isamonitor.exe
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\pccntmon.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\HQVideoCodec\isamini.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe
C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\tmlisten.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\OfcPfwSvc.exe
C:\WINDOWS\TEMP\AZ2BD1.EXE
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\NclBTHandler.exe
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
C:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE11\WINWORD.EXE
C:\Documents and Settings\ml\Skrivebord\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.hp.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {202a961f-23ae-42b1-9505-ffe3c818d717} - C:\Programmer\HQVideoCodec\isaddon.dll
O4 - HKLM\..\Run: [OfficeScanNT Monitor] "C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\pccntmon.exe" -HideWindow
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE -startup
O4 - HKLM\..\RunServices: [CPQDFWAG] C:\WINDOWS\Cpqdiag\CpqDfwAg.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PcSync] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
O4 - Global Startup: Service Manager.lnk = C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\npjpi150_06.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\npjpi150_06.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O12 - Plugin for .pdf: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\nppdf32.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.hp.com
O16 - DPF: {00134F72-5284-44F7-95A8-52A619F70751} (ObjWinNTCheck Class) - https://10.16.72.77:4343/officescan/console/ClientInstall/WinNTChk.cab
O16 - DPF: {08D75BC1-D2B5-11D1-88FC-0080C859833B} (OfficeScan Corp Edition Web-Deployment SetupCtrl Class) - https://10.16.72.77:4343/officescan/console/ClientInstall/setup.cab
O16 - DPF: {1239CC52-59EF-4DFA-8C61-90FFA846DF7E} - http://www.musicnotes.com/download/mnviewer.cab
O16 - DPF: {5EFE8CB1-D095-11D1-88FC-0080C859833B} (OfficeScan Corp Edition Web-Deployment ObjRemoveCtrl Class) - https://10.16.72.77:4343/officescan/console/ClientInstall/RemoveCtrl.cab
O16 - DPF: {9059F30F-4EB1-4BD2-9FDC-36F43A218F4A} (Microsoft RDP Client Control (redist)) - http://10.16.72.154/tsweb/msrdp.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = specialty.smgpplc.com
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = specialty.smgpplc.com
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: Domain = specialty.smgpplc.com
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\Parameters: Domain = specialty.smgpplc.com
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\system32\btxppanel.dll
O20 - Winlogon Notify: SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Access Manager Configuration Service (AMBroker) - Unknown owner - C:\Programmer\AccessManager\Client\AMBroker.exe
O23 - Service: Remote Diagnostics Enabling Agent (DfwWebAgent) - Hewlett-Packard - C:\WINDOWS\Cpqdiag\Cpqdfwag.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: Contivity VPN Service (ExtranetAccess) - Nortel Networks NA, Inc. - C:\Programmer\WorldCom IP VPN Remote Access\Extranet_serv.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\nipsvc.exe (file missing)
O23 - Service: OfficeScanNT RealTime Scan (ntrtscan) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\ntrtscan.exe
O23 - Service: OfficeScanNT Personal Firewall (OfcPfwSvc) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\OfcPfwSvc.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\SYSTEM32\SPOOL\DRIVERS\W32X86\3\HPZipm12.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: OfficeScanNT Listener (tmlisten) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\tmlisten.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede flinerne1 Nybegynder
11. oktober 2006 - 23:00 #3
er der nogen der kan hælpe med ovennævnte ? så jeg kan få virusen væk ?
Avatar billede levich Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:09 #4
Øjeblik, jeg ser på det nu.
Avatar billede levich Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:17 #5
Disse ser lidt mystiske ud. Men inden vi gør noget ved dem, vil jeg gerne at du ser på dem og fortæller mig om det ser velkendt ud (= noget du har installeret).

O2 - BHO: (no name) - {202a961f-23ae-42b1-9505-ffe3c818d717} - C:\Programmer\HQVideoCodec\isaddon.dll
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = specialty.smgpplc.com
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = specialty.smgpplc.com
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: Domain = specialty.smgpplc.com
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\Parameters: Domain = specialty.smgpplc.com

Updater superantispyware. Genstart i fejlsikret tilstand og lav en komplet scanning med programmet.

Bagefter genstart normalt og kopier loggen har superantispyware og en ny log fra hijackthis herind.
Avatar billede flinerne1 Nybegynder
12. oktober 2006 - 12:27 #6
jeg har ikke installeret:

O2 - BHO: (no name) - {202a961f-23ae-42b1-9505-ffe3c818d717} - C:\Programmer\HQVideoCodec\isaddon.dll

de andre er vist gode nok.

jeg opdaterer superantispyware og ligger en ny log fra den og hijackthis herind.
Avatar billede flinerne1 Nybegynder
12. oktober 2006 - 13:31 #7
hej igen her er loggen fra superantispyware og hijackthis. Internet starter nu rigtigt op igen, så måske er problemet løst nu ?

UPERAntiSpyware Scan Log
Generated 10/12/2006 at 01:22 PM

Core Rules Database Version : 3102
Trace Rules Database Version: 1128

Memory threats detected  : 0
Registry threats detected : 2
File threats detected    : 6

Trojan.Media-Codec
    HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{202a961f-23ae-42b1-9505-ffe3c818d717}
    HKLM\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\policies\explorer\run#isamonitor.exe [ C:\Programmer\HQVideoCodec\isamonitor.exe ]

Adware.Tracking Cookie
    C:\Documents and Settings\ml\Cookies\sahmflemming.haase@track.adform[1].txt
    C:\Documents and Settings\ml\Cookies\sahmflemming.haase@2o7[2].txt
    C:\Documents and Settings\ml\Cookies\sahmflemming.haase@malwarewipe[1].txt
    C:\Documents and Settings\ml\Cookies\sahmflemming.haase@mediaplex[1].txt
    C:\Documents and Settings\ml\Cookies\sahmflemming.haase@adtech[2].txt
    C:\Documents and Settings\ml\Cookies\sahmflemming.haase@doubleclick[2].txt

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 13:29:57, on 12-10-2006
Platform: Windows XP SP2 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP2 (6.00.2900.2180)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Programmer\AccessManager\Client\AMBroker.exe
C:\WINDOWS\Cpqdiag\Cpqdfwag.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7DEBUG\MDM.EXE
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\MSSQL\Binn\sqlservr.exe
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\ntrtscan.exe
C:\WINDOWS\TEMP\BVEC71.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\pccntmon.exe
C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe
C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe
C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe
C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE
C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe
C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
C:\PROGRA~1\FLLESF~1\Nokia\MPAPI\MPAPI3s.exe
C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\tmlisten.exe
C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\OfcPfwSvc.exe
C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\NclBTHandler.exe
C:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe
C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
C:\WINDOWS\system32\userinit.exe
C:\Documents and Settings\ml\Skrivebord\HijackThis.exe

R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Default_Page_URL = http://www.hp.com
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O4 - HKLM\..\Run: [OfficeScanNT Monitor] "C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\pccntmon.exe" -HideWindow
O4 - HKLM\..\Run: [SunJavaUpdateSched] C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\jusched.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Zone Labs Client] C:\Programmer\Zone Labs\ZoneAlarm\zlclient.exe
O4 - HKLM\..\Run: [iTunesHelper] "C:\Programmer\iTunes\iTunesHelper.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [QuickTime Task] "C:\Programmer\QuickTime\qttask.exe" -atboottime
O4 - HKLM\..\Run: [Adobe Photo Downloader] "C:\Programmer\Adobe\Photoshop Album Starter Edition\3.0\Apps\apdproxy.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [PCSuiteTrayApplication] C:\PROGRA~1\Nokia\NOKIAP~1\LAUNCH~1.EXE -startup
O4 - HKLM\..\RunServices: [CPQDFWAG] C:\WINDOWS\Cpqdiag\CpqDfwAg.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\Run: [PcSync] C:\Programmer\Nokia\Nokia PC Suite 6\PcSync2.exe /NoDialog
O4 - Global Startup: Acrobat Assistant.lnk = C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Distillr\AcroTray.exe
O4 - Global Startup: Service Manager.lnk = C:\Programmer\Microsoft SQL Server\80\Tools\Binn\sqlmangr.exe
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\npjpi150_06.dll
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - C:\Programmer\Java\jre1.5.0_06\bin\npjpi150_06.dll
O9 - Extra button: Opslag - {92780B25-18CC-41C8-B9BE-3C9C571A8263} - C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\REFIEBAR.DLL
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 - {CCA281CA-C863-46ef-9331-5C8D4460577F} - C:\Programmer\WIDCOMM\Bluetooth-software\btsendto_ie.htm
O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe
O12 - Plugin for .pdf: C:\Programmer\Internet Explorer\PLUGINS\nppdf32.dll
O12 - Plugin for .spop: C:\Programmer\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O14 - IERESET.INF: START_PAGE_URL=http://www.hp.com
O16 - DPF: {00134F72-5284-44F7-95A8-52A619F70751} (ObjWinNTCheck Class) - https://10.16.72.77:4343/officescan/console/ClientInstall/WinNTChk.cab
O16 - DPF: {08D75BC1-D2B5-11D1-88FC-0080C859833B} (OfficeScan Corp Edition Web-Deployment SetupCtrl Class) - https://10.16.72.77:4343/officescan/console/ClientInstall/setup.cab
O16 - DPF: {1239CC52-59EF-4DFA-8C61-90FFA846DF7E} - http://www.musicnotes.com/download/mnviewer.cab
O16 - DPF: {5EFE8CB1-D095-11D1-88FC-0080C859833B} (OfficeScan Corp Edition Web-Deployment ObjRemoveCtrl Class) - https://10.16.72.77:4343/officescan/console/ClientInstall/RemoveCtrl.cab
O16 - DPF: {9059F30F-4EB1-4BD2-9FDC-36F43A218F4A} (Microsoft RDP Client Control (redist)) - http://10.16.72.154/tsweb/msrdp.cab
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip\Parameters: Domain = specialty.smgpplc.com
O17 - HKLM\Software\..\Telephony: DomainName = specialty.smgpplc.com
O17 - HKLM\System\CS2\Services\Tcpip\Parameters: Domain = specialty.smgpplc.com
O17 - HKLM\System\CS3\Services\Tcpip\Parameters: Domain = specialty.smgpplc.com
O18 - Protocol: widimg - {EE7C2AFF-5742-44FF-BD0E-E521B0D3C3BA} - C:\WINDOWS\system32\btxppanel.dll
O20 - Winlogon Notify: SASWinLogon - C:\Programmer\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O20 - Winlogon Notify: WgaLogon - C:\WINDOWS\SYSTEM32\WgaLogon.dll
O21 - SSODL: WPDShServiceObj - {AAA288BA-9A4C-45B0-95D7-94D524869DB5} - C:\WINDOWS\system32\WPDShServiceObj.dll
O23 - Service: Access Manager Configuration Service (AMBroker) - Unknown owner - C:\Programmer\AccessManager\Client\AMBroker.exe
O23 - Service: Remote Diagnostics Enabling Agent (DfwWebAgent) - Hewlett-Packard - C:\WINDOWS\Cpqdiag\Cpqdfwag.exe
O23 - Service: ewido security suite control - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoctrl.exe
O23 - Service: ewido security suite guard - ewido networks - C:\Programmer\ewido\security suite\ewidoguard.exe
O23 - Service: Contivity VPN Service (ExtranetAccess) - Nortel Networks NA, Inc. - C:\Programmer\WorldCom IP VPN Remote Access\Extranet_serv.exe
O23 - Service: InstallDriver Table Manager (IDriverT) - Macrovision Corporation - C:\Programmer\Fælles filer\InstallShield\Driver\11\Intel 32\IDriverT.exe
O23 - Service: iPodService - Apple Computer, Inc. - C:\Programmer\iPod\bin\iPodService.exe
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\VIRUSfighter\Nvc\BIN\nipsvc.exe (file missing)
O23 - Service: OfficeScanNT RealTime Scan (ntrtscan) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\ntrtscan.exe
O23 - Service: OfficeScanNT Personal Firewall (OfcPfwSvc) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\OfcPfwSvc.exe
O23 - Service: Pml Driver HPZ12 - HP - C:\WINDOWS\SYSTEM32\SPOOL\DRIVERS\W32X86\3\HPZipm12.exe
O23 - Service: ServiceLayer - Nokia. - C:\Programmer\Fælles filer\PCSuite\Services\ServiceLayer.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Programmer\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: OfficeScanNT Listener (tmlisten) - Trend Micro Inc. - C:\Programmer\Trend Micro\OfficeScan Client\tmlisten.exe
O23 - Service: TrueVector Internet Monitor (vsmon) - Zone Labs, LLC - C:\WINDOWS\system32\ZoneLabs\vsmon.exe
Avatar billede levich Nybegynder
12. oktober 2006 - 13:37 #8
Ja, det ser godt ud nu.
Avatar billede flinerne1 Nybegynder
12. oktober 2006 - 13:50 #9
tak for hjælpen
Avatar billede levich Nybegynder
12. oktober 2006 - 14:24 #10
Jeg kan se, at du har så få point, at du lige nu ikke kan give mig de point du stillede på højkant i det her spørgsmål. Men måske har du nok point om nogle uger.
Avatar billede flinerne1 Nybegynder
12. oktober 2006 - 21:15 #11
ok jeg skal nok fyre de point af til dig når jeg har nok igen - sorry men det har jeg desværre ikke set før nu.
Avatar billede flinerne1 Nybegynder
12. oktober 2006 - 21:22 #12
nu skulle du have fået pointene - ok :-)