Avatar billede fuzzmeister Nybegynder
11. oktober 2006 - 09:25 Der er 8 kommentarer

Vurdering af regnskov site

Hey eksperter hvad synes i om desginet  http://peecee.dk/?id=6994 ?
Avatar billede tiger_dk Mester
11. oktober 2006 - 09:46 #1
Nu vil jeg gøre mig klog på det område, men efter min mening syens jeg det er flot !
Avatar billede fuzzmeister Nybegynder
11. oktober 2006 - 12:13 #2
lige lavet det lidt om     http://peecee.dk/?id=7003
Avatar billede tiger_dk Mester
11. oktober 2006 - 12:57 #3
lige en ting, er det en side, der er under opbygningen, en du selv laver ! Inholdsmæssig !
Avatar billede fuzzmeister Nybegynder
11. oktober 2006 - 13:21 #4
Yep det er det=) en "skole" opgave
Avatar billede tiger_dk Mester
11. oktober 2006 - 14:06 #5
Hvad vil adrssen være på siden, den vil jeg da gerne kigge lidt næmere på !
Avatar billede jowii Nybegynder
11. oktober 2006 - 15:18 #6
Er det dig der har lavet hele siden, eller kun sat billeder ind på serveren? Altså er det dig der ejer peecee.dk ?
Avatar billede fuzzmeister Nybegynder
12. oktober 2006 - 21:06 #7
nej har kun brugt peecee til at uploade billeder af layoutet. hmm ved ikke hvad adressen skal være endnu. men går hvertfaldt 8uger max før den er færdig,en masse ting jeg ska lære endnu serverskrift osv. hehe. men nogen der har noget konstruktiv kritik til layoutet ?
Avatar billede jowii Nybegynder
14. november 2006 - 18:33 #8
Undskyld den sene tilbagemelding. Jo jeg synes layoutet er fint. Du er nok længe færdig med projektet, så smid selv et svar og luk spørgsmålet.