Avatar billede stuffer Nybegynder
11. oktober 2006 - 01:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

IP istedet for domænenavn på webservere der hoster flere sites

hey

På en webserver der hoster flere sites, deles de forskellige sites om samme ip, men hvis jeg nu gerne vil tilgå siden ved brug af IP-adressen istedet. Hvordan gør jeg så? Skal jeg skrive ip-adressen og så slash-et-eller-andet?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. oktober 2006 - 01:51 #1
navne gør at flere sites kan dele en IP adresse

men med nummer så kræver flere sites flere IP adresser

men du kan selvfølgelig lave en mapning for /slash-et-eller-andet til
forskellige dirs for det som teknisk set er et site
Avatar billede stuffer Nybegynder
16. oktober 2006 - 06:36 #2
har åbentbart stillet spørgsmålet forkert. Jeg lukker det igen
Avatar billede leif Seniormester
19. oktober 2006 - 12:45 #3
Hvorfor har du stillet spørgsmålet forkert ?

Du kan ikke ved et Webhotel tilgå det på anden måde end med dit eget domæne med mindre at udbyderen har sat op at du kan.