Avatar billede hcma Novice
10. oktober 2006 - 20:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kon en test

jeg kører lige en test for prøve på at finde ud af sammenhængen (eller mangel på samme) mellem pointstatistik og toplist
Avatar billede hcma Novice
10. oktober 2006 - 20:53 #1
svar
Avatar billede mugs Novice
10. oktober 2006 - 20:56 #2
der er vist noget med, at statistikken kun bliver opdateret een gang i døgnet, mens toplisten opdateres løbende. Men er ikke sikker.
Avatar billede hcma Novice
10. oktober 2006 - 22:06 #3
det er ikke så meget det. det er mere sammenhængen i pointgivningen som jeg ikke kan få til at stemme og heller ikke placeringen
er f.eks. nr. 100 på toplisten og nr. 94 på pointstatistikken og jeg har prøvet at tage højde for tjente, opsparet, brugte og ude, men kan ikke få det til at stemme lige nu.
selve opdatering af point på toplisten sker in real time, så nu skal jeg bare finde den anden sammenhæng :o)
Avatar billede roenving Novice
11. oktober 2006 - 18:34 #4
Tjah, jeg har heller aldrig fået det til at stemme, men på point-statistikken (f.eks. http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=hcma !-) er der en beregning nederst, der viser det tal, der fremgår af toplisten ...

-- pointstatistikken tager kun udgangspunkt i 'tjente' point, meneh ...
Avatar billede hcma Novice
11. oktober 2006 - 18:41 #5
;o)  jeg kan ikke finde hoved og hale i det og må så acceptere det som det nu er