Avatar billede hikuzaki Nybegynder
09. oktober 2006 - 13:50 Der er 1 kommentar

Design til blog (IKKE ulønnet)

Hejsa,

Jeg søger et design til min blog som http://www.blogger.com/, men bare lidt mere web 2.0 stil.

Jeg kan desværre ikke hoste op med nogen penge, MEEEN jeg har en AdWords kupon liggende (værdi 400,-!) som du kan få... Dvs. at du går højt på google, og kommer ude i side reklamerne, samt reklamer på google adsense ;)

Regner med at designet er stylet og sliced, og der medfølger psd.

Kontakt mig på hikuzaki@hotmail.com ->Både email og msn.

Mvh. Hikuzaki
Avatar billede tha_painter Nybegynder
12. maj 2007 - 21:10 #1
Det design du har nu er altså helt fint!

Både overskueligt og det hele..