Avatar billede drakster Nybegynder
09. oktober 2006 - 09:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Modul-udvikling

Hej Eksperter.

Jeg er igang med a udvikle mit eget modul til apache's Web server 1.3.x, og er i den forbindelse stødt på et problem jeg ikke har kunne finde en løsning på.

Jeg ønsker at få fat på en kopi de websider der returneres af web serveren. Kan det overhovedet lade sig gøre at have et modul der invokes EFTER at web serveren har genereret et svar til klienten?
Der skal ikke ændres på responsed.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen
Drakster
Avatar billede arne_v Ekspert
10. oktober 2006 - 01:28 #1
Det tror jeg er vanskeligt.

Output filters er først i 2.0.

Som workaround må du kunne bruge en proxy server som logger.
Avatar billede drakster Nybegynder
21. oktober 2006 - 17:04 #2
Jeg beklager det sene svar, men jeg tror du har ret. Proxy server kan jeg desværre ikke så godt bruge. Men tak for hjælpen
Avatar billede drakster Nybegynder
21. oktober 2006 - 17:04 #3
Du må lige smide et svar så jeg kan give dig point
Avatar billede arne_v Ekspert
21. oktober 2006 - 17:35 #4
ok
Avatar billede drakster Nybegynder
21. oktober 2006 - 18:11 #5
Værsgod. Hvis du har mod på mere har jeg et spæørgsmål til her:
http://www.eksperten.dk/spm/739971