Avatar billede theloader2 Nybegynder
07. oktober 2006 - 09:32 Der er 1 kommentar og
1 løsning

windows server "langhorn"

Hej

Jeg har selv købt en server hjemme, jeg ved at forbindelsen er langsom, men håber på at til næste år at få 25/25mbit.

Jeg har installeret windows server "Langhorn". men ved ikke hvordan jeg skal køre den som server og hvordan jeg skal configere den ? kan nogen hjælpe mig med det :) og hvordan får jeg mine domæns her til den?
Avatar billede niels_hansen Praktikant
07. oktober 2006 - 10:52 #1
du vil da ikke seriøst bruge den til noget seriøst på nuværende tidspunkt ? det er en beta version, og har en del underlige fejl endnu
Avatar billede theloader2 Nybegynder
12. oktober 2006 - 09:45 #2
hmmm lukker