Avatar billede kviller Novice
05. oktober 2006 - 13:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Simpel Formular

Jeg har et sikkert meget enkelt spørgsmål, men jeg kan ikke finde ud af det alligevel.

Jeg vil gerne lave et standard dokument i word, hvor når man åbner skabeleonen kommer der en boks op og spørger om f.eks. navn, adresse og postnummer. Så når man trykker ok på denne boks, bliver det sat ind de rigtige steder i brevet. Brugeren skal så ikke have mulighed for at ændre andre data end dem jeg har bedt formularen om at spørge om.
Avatar billede rvm Nybegynder
05. oktober 2006 - 13:52 #1
Hvad med at bruge formularfelter i stedet og så skrivebeskytte dokumentet. På den måde behøver du slet ikke at programmere noget :-)
Avatar billede kviller Novice
04. januar 2007 - 14:45 #2
Lukker. Fik det aldrig til at virke :(