Avatar billede theloader2 Nybegynder
04. oktober 2006 - 21:26 Der er 9 kommentarer

Lej af webservere??

Hej

Jeg har nogle domæne hos surftown og har lejet et webhotel der, men jeg vil gerne have min egen server? jeg koder i asp.

Vil gerne have nogen link til webhoster som er gode og billige, må også være i udlandet. Tak
Avatar billede hojben Novice
04. oktober 2006 - 21:31 #1
Avatar billede theloader2 Nybegynder
04. oktober 2006 - 21:50 #2
Det er ikke et webhotel  jeg vil have, dem har jeg 3 af, jeg vil have en server for mig selv, leje en ?
Avatar billede hojben Novice
04. oktober 2006 - 22:16 #3
Avatar billede it-dk Nybegynder
05. oktober 2006 - 08:44 #4
Du kan evt se www.unitspeed.dk og skrive til dem omkring dine ønsker. Jeg bruger bl.a. selv dem til flere af mine domæner. Men det kommer jo lidt an på hvad dit budget er. Jeg bruger også selv www.intergate.dk men mener ikke de reklamere med server leje.
Avatar billede theloader2 Nybegynder
05. oktober 2006 - 09:04 #5
forskel på windows og unix server? hvad er forskellen?
Avatar billede ttopholm Nybegynder
06. oktober 2006 - 17:18 #6
Hvis du skal kører i asp, vil jeg sige windows eller rettere det er et must. Hvis du skal kunne lave noget ordentlig noget i asp.

Men hvis du ikke har fundet noget vil jeg da gerne hjælpe dig med en server, men hvor meget har du regnet med at du vil betale hver måned.
Avatar billede theloader2 Nybegynder
07. oktober 2006 - 09:29 #7
har fundet en ellers tak i har alle hjulpet  mig, så svar alle sammen tak
Avatar billede hojben Novice
07. oktober 2006 - 10:37 #8
ttopholm du svarer bare.. skal ik ha point..
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. oktober 2006 - 10:52 #9
Det var da godt du kunne bruge det. Hvem fandt du så frem til?