Avatar billede logitech33 Nybegynder
04. oktober 2006 - 12:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

server side validating

Hi,
jeg er igang med at lave en form hvor folk skal fylde nogle informationer i dem, jeg har både client side validation (javascript) og server side validation.
hvis nogen udfylder nogle af felterne og springer og andre så skal tomme felt blive rød eller teskten blive rød, hvordan kan man gøre det uden at man skal skrive for hvert felt...

kan man skrive en eller anden form for kode som "checker" alle felter og hvis en felt er rød så kommer den med en besked om at denne felt skal udfyldes..
Avatar billede snepnet Nybegynder
08. oktober 2006 - 23:53 #1
Umiddelbart lyder det som om du har brug for en RequeredFieldValidator... Den fremkommer med en fejlmelding, hvis brugeren ikke har udfyldt feltet.
Mvh
Avatar billede logitech33 Nybegynder
14. oktober 2006 - 19:48 #2
lukker