Avatar billede fadavi3 Nybegynder
03. oktober 2006 - 12:44 Der er 4 kommentarer

mangler en php guru til en hjemmeside

jeg har længe med min makker lavet hjemmesider. Jeg laver design og han koder. Nu trækker han sig tilbage og nu mangler jeg en der kan kode. Helst fra Århus. Du er velkommen til at kontakte mig:

fadavi3@mail.dk
Avatar billede sjh Nybegynder
04. oktober 2006 - 14:44 #1
Helst fra Århus? Hvorfor? har du ikke hørt om MSN/Skype osv.. vi lever i 2006.

Kan du designe i html.. noget som kan komme gemmen HTML/CSS validation?? eller er du som alle de andre designer.. som min kammerat siger : designere kommer fra en anden planet.
Avatar billede dotcom1 Nybegynder
04. oktober 2006 - 14:46 #2
Avatar billede fadavi3 Nybegynder
04. oktober 2006 - 23:57 #3
Jeg bor selv i Århus, og synes det er fedt at være omkring dem man arbejder med. Har dog ikke noget imod over skype eller msn. har brugt freelancer før fra sverige og finland :o. sorry for det dotcom1. ny bruger. sjh jeg kan noget html. kan læse det og finde rundt. men validate det tror jeg ikke du skal regne med :(.
Avatar billede computerlab Nybegynder
31. oktober 2008 - 22:31 #4
Har du stadig brug for en partner?

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk