Avatar billede goose Nybegynder
03. oktober 2006 - 10:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Subdomain og DNS

Jeg kunne godt tænke mig følgende senarie, men ved ikke hvordan jeg løser det:

På DOMAIN1 opretter jeg et subdomæne der hedder SUB1.

Dette subdomæne skal så pege på SUB2.DOMAIN2.DK

Derfor opretter jeg en CNAME record på DOMAIN1 der siger, at:

SUB1.DOMAIN1.DK peger på SUB2.DOMAIN2.DK

Spørgsmålet er så, hvad skal der til på DOMAIN2 for at dette vil virke?

Både DOMAIN1 og DOMAIN2 er hostet "ude i byen" men jeg har dog adgang til DNS administration.

Jeg er rimelig meget novice på dette, så spørg enedelig hvis jeg ikke har forklaret det tydeligt nok.

Da jeg har brugt lang tid på at finde et svar, uden held, er der 200 point i puljen.

/Goose
Avatar billede goose Nybegynder
12. oktober 2006 - 15:43 #1
Nå, lukker igen
Avatar billede madx Nybegynder
31. oktober 2006 - 10:19 #2
- har du fået det løst? Tænkte, hvad problemet er...., der skulle da ikke være det store ben i det

Men det er der måske?
Avatar billede goose Nybegynder
31. oktober 2006 - 10:51 #3
Nej, jeg fik det ikke løst som sådan, men kan du fortælle mig hvordan jeg skal gøre, så åbner jeg da gerne igen med 200 point.

/Goose