Avatar billede raketen Novice
02. oktober 2006 - 22:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad skal jeg vælge 940bf eller 960bg

Jeg har kigget efter lidt forskellige TFT skærme alle i 19".

http://www.edbpriser.dk/Products/Compare.asp?Similar=false&Products=183060&Products=239755&Products=238010&Products=204024

Problemet er at der er 2 slags versioner af 940bf den nye og den gamle.
Derudover er der så 960bg som også frister...

Den eneste forskel jeg kan se på 940bf'erne er MagicSpeed på den gamle og OSD-Digital Display Director på den nye.

960bg virker også som et godt køb.

Hvad giver den bedste billede gengivelse og mindst ghosting???
Det skal lige siges at jeg er gamer og lidt all around bruger.

Mit skift fra crt til TFT skal helst gå så smertefrit så muligt.

MVH Raketen
Avatar billede frankeeh Nybegynder
03. oktober 2006 - 09:13 #1
Du skal køre 960bg, for TFT-teknologien på den anden er TN, hvilket ikke er godt !!!
Avatar billede frankeeh Nybegynder
03. oktober 2006 - 09:14 #2
Du skal køre 960bg, for TFT-teknologien på den anden er TN, hvilket ikke er godt !!!
Avatar billede raketen Novice
04. oktober 2006 - 19:35 #3
Billige skærme til gamere er typisk baseret på TN paneler og det samme gælder skærmer rettet mod almidelig brug (familiecomputer).
Lidt dyrere og bedre skærme til gamere kan være LG.Philips S-IPS baserede skærme eller de nye P-MVA og S-PVA baserede skærme, som fås i størrelser fra 17-30 tommer. Bemærk dog, at de endnu ikke er lige så hurtige, som de hurtigste TN paneler.

www.FLATPANELS.DK

Er det så ikke bedst at vælge TN skærme???
Avatar billede raketen Novice
05. oktober 2006 - 22:15 #4
desuden er Samsung 960BG også et TN panel...
I hvert fald ifølge http://www.flatpanels.dk/
Avatar billede raketen Novice
03. januar 2007 - 22:42 #5
der er også kommet en samsung 931c hvad er bedst til lidt gaming...
Avatar billede raketen Novice
02. september 2007 - 01:54 #6
svar