Avatar billede lalledk Nybegynder
02. oktober 2006 - 20:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Context box til rejseside

Er igang med at lave en rejse-side for mig selv og en af mine venner, der skal til Australien. Titlen på siden er "Danish dingos".
Mangler inspiration til at lave en content box, hvor jeg skal skrive mine nyheder. Her er banneret, jeg vil bruge: http://www.danishdingos.com/andrefiler/dingo.jpg

Der er 200 point til den der med det bedste bud/råd :)

/lalledk
Avatar billede lalledk Nybegynder
05. oktober 2006 - 15:38 #1
Ingen der vil svare? :)
Avatar billede lalledk Nybegynder
10. oktober 2006 - 00:59 #2
hmm.. Kan vel ligeså godt lukke snart :/ Ingen der vil tjene 200 point hehe?
Avatar billede lalledk Nybegynder
27. oktober 2006 - 12:43 #3
Gad vide om spørgsmålet er lagt i en forkert kategori?
Avatar billede lalledk Nybegynder
13. december 2007 - 20:48 #4
feseffesfe