Avatar billede larksen Nybegynder
02. oktober 2006 - 18:08 Der er 6 kommentarer

Hvad kan jeg få for den her computer

Hej :D

Tja... jeg vil gerne lige vide, hvor meget jeg kan få for min computer

Den indholder

AM2 X2 (DUAL CORE) 4200+ AMD CPU, BOX, 64BIT
- AM2 K9N-SLI (MSI) BUNDKORT
- 256MB DDR3 GEFORCE 7900GT, TVOUT, HDTV
- 1GB Kingston DDR3
- 250GB (16MB CACHE) SATA2 HARDDISK
- SATA2 CONTROLLER
- NEC ND3550 DUALLAYER DVDBRÆNDER
- BRÆNDER: DUALLAYER, DVD+, DVD-, CD'ER
- 450W DELUX LOWNOISE STRØMFORS. 120mm FAN
- RAIDMAX KABINET (VÆLG MELLEM FLERE)
- 7.1 (8ch)SURROUND SOUND LYDKORT
- CPU KØLER AMD BOXED eller THERMALTAKE TR2M-14
- 6 USB PORTE I ALT (2 I FRONT), BÅDE1.1,2.0
- DUAL GIGABIT LAN (2STK)
- SATA, SATA-RAID

Den er ca. 2-4 uger gammel og kan det betale sælge den :P

Håber i kan svare :D
Avatar billede larksen Nybegynder
02. oktober 2006 - 18:09 #1
Glemte lige kabinetet... det er et SAGITTA
Avatar billede hacked Nybegynder
03. oktober 2006 - 01:31 #2
Du kan jo kun få det for den som delene er værd? Det kan aldrig betale sig at sælge en computer man lige har købt.
Hvorfor sælge den når den er 2-4 uger gammel?
Derudover skulle det her spørgsmål nok have været lagt i Diverse - Fri debat.
Avatar billede larksen Nybegynder
03. oktober 2006 - 15:21 #3
Tak :D Jov jeg har lige fundet en anden som er endnu bedre og den korste kun lidt mere end den her.... Derfor ville jeg høre om hvor meget den her computer er vær??
Avatar billede cybermike Nybegynder
05. oktober 2006 - 11:25 #4
MSI Bundkortet == Worthless, det er den slags bundkort OEM producenter smider i maskinerne og satser på de måske virker, og gør de ikke er de så billige at de har råd til at skifte dem ud.

Geforce kortet er sikkert også noname siden du ikke har skrevet mærket.

Ram'en er ok, men DDR3? Overdriver du ikke lidt der?

Harddisken? Hvilket mærke, er det f.eks. en Seagate eller Western digital er den penge værd, er det en IBM eller Maxtor vil jeg anbefale at bruge den som bordskåner.

NEC Brændere er udemærket.

KKabinet og strømforsyning er umidelbart low end almindelige produkter.

Lydkortet er onobard, dvs msi.

Et tilsvarende nyt system:

http://prc-data.dk/ny/showHardware.asp?ProduktID=59250590

8000kr , dvs umiddelbart kan du få 4000 for din. Samtidig er der tale om low end dele men jeg vil skyde på du kan få 4000 for den.

  Mvh
Mikkel Christensen
Avatar billede larksen Nybegynder
05. oktober 2006 - 15:22 #5
Tak :D Grafikkortet er Galaxy og Hardisken er en Maxtor. Den anden som jeg har fundet korster 7800kr og den indeholder :

INTEL CORE 2 DUO E 6600 CPU, BOX, 64BIT
- P5NSLI (ASUS) BUNDKORT (NVIDIA NFORCE 570 SLI)
- 512MB DDR3 GEFORCE 7950GT, TVOUT, HDTV
- 1GB DDR2 533MHZ RAM (1x1GB)
- 250GB (16MB CACHE) SATA2 HARDDISK,
- SATA2 CONTROLLER
- NEC ND3550 DUALLAYER DVDBRÆNDER
- BRÆNDER: DUALLAYER, DVD+, DVD-, CD'ER
- 450W RAIDMAX LOWNOISE STRØMFORS. 120mm FAN
- RAIDMAX
- 5.1 (6ch)SURROUND SOUND LYDKORT
- CPU KØLER AMD BOXED eller THERMALTAKE TR2M-14
- 6 USB PORTE I ALT (2 I FRONT), BÅDE1.1,2.0
- GIGABIT LAN
- SATA, SATA-RAID
Avatar billede arcade_dk Nybegynder
04. januar 2007 - 16:54 #6
Husk nu, at når du nu har fået solgt din AMD og købt din Intel maskine så vil du efter 2 til 3 uger se en model som igen lige er lidt bedre på specifikationerne sååå.....