Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
01. oktober 2006 - 14:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejl 633 Modemet bruges eller ikke konfigureret korrekt

Hej eksperten.

Efter lynnedslag d. 300906, vil min computer ikke logget på nettet!
Styresystemet er XP.
Det er en bærbar, med indbygget 56k!

Den kommer med fejl, 633 Modemet bruges af et andet program eller er ikke kongigureret korrekt!!

Har prøvet at afinstallere og genstarte - virker ikke!!

Har prøvet at bruge en funktion i Modem settings der hedder modem heplper -test-
Så får jeg denne med.: The test has encountered some difficulty while communicating with your modem!!

Er der andre ting jeg kan prøve eller er mit modem færdig????

MVH BKK
Avatar billede niels_hansen Praktikant
01. oktober 2006 - 14:48 #1
dit modem er brændt af, tag kontakt til dit forsikrings selskab, normalt dækkes lynnedslag.
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 08:35 #2
brug for mere hjælp ?
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
10. december 2006 - 20:54 #3
Nej. Det er helt rigtig at det var brændt af, de kunne ikke garenter for at bundkortet ikke ville stå af også, så den blev total skadet!!!!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
10. december 2006 - 20:56 #4
så du fik en ny eller ?
Avatar billede bkdideriksen Nybegynder
10. december 2006 - 20:58 #5
nej jeg fik udbetalt et meget lille beløb!! Det er ikke nogen guld gruppe at få forsikringen til at dække!!!! Det var meget bedre hvis det ikke var sket!!!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
10. december 2006 - 21:02 #6
du var nok bedre tjent med at have beholdt den så, du ville kunne sikkert have fået mere for den som løsdele :/ (og mange bærbare har netop modem siddende løst, netop fordi de ofte brænder af, pga overspænding), derfor kunne det også være fjernet fysisk, hvis du ikke havde brug for modem, eller have brugt et modem til pcmcia porten eller evt comporten.