Avatar billede htmlkongen Novice
01. oktober 2006 - 06:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af webhotel - hvad har du?

Hvilket webhotel er bedst?

Udover det almindelige leder jeg efter et sted som også understøtter SSL. Jeg skal have noget som er stabilt.

Min 5 GB plads.

Hvad er bedst i DK lige nu?
Avatar billede htmlkongen Novice
01. oktober 2006 - 08:38 #1
Det skal være proffesionelt - og 24/7 support er et must.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2006 - 09:36 #2
Opret/køb domain på http://forumsmf.gratisdns.dk/ 79.- incl moms og 1 års abb.
du kan selv styre din DNS

Webhotel på https://gigahost.dk/#learnmore

Opsætning af DNS https://gigahost.dk/wiki/Ops%C3%A6tning_af_DNS_hos_GratisDNS
Avatar billede htmlkongen Novice
01. oktober 2006 - 09:49 #3
Umiddelbart ser det super ud, dog:

"Hvilken slags support tilbydes der?
Gigahost tilbyder gratis mail-suppport som regel inden for 24 timer på hverdage, og inden for 48 timer i weekenden/helligdage. Al support foregår over e-mail."
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2006 - 10:17 #4
Oprigtigt - mener du at du behøver en bedre support (døgn-telefonsupport), kan du jo vælge et andet hotel som du mener opfylder dit forventet behov, (til en pris du nok ikke finder acceptabel), derfor kan du godt selv styre dine DNS, men min erfaring er, at i de fleste tilfælde hvor der opstår behov for support , er man selv årsag til miseren.
Avatar billede Slettet bruger
01. oktober 2006 - 10:26 #5
Har du set denne side ...?  ---- https://gigahost.dk/wiki/Forside
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. oktober 2006 - 14:45 #6
Hej
Jeg har prøvet en del udbyderer og bruger nu selv www.unitspeed.dk samt www.intergate.dk (har dog prøvet andre). Disse 2 kan jeg godt anbefale. Du kan evt besøg deres hjemmesider.
Avatar billede htmlkongen Novice
02. oktober 2006 - 04:03 #7
Tak for råd. Der er lidt tid til at jeg skal bestille, men jeg lurer lige linkse igennem. Tak endnu engang. Smid svar folks :)
Avatar billede Slettet bruger
02. oktober 2006 - 12:42 #8
:-)
Avatar billede htmlkongen Novice
03. oktober 2006 - 09:16 #9
Thanks dude :)
Avatar billede Slettet bruger
03. oktober 2006 - 10:11 #10
Tak for point - og held og lykke med dit webhotel