Avatar billede tommyf Nybegynder
01. oktober 2006 - 00:38 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Billig hotel med ASP/PHP og mange domæner

Jeg søger et domæne der er billig og understøtter mange domæner. Selvom det ikke betyder så meget, vil ASP & PHP være en fordel.

Jeg har kigget på cliche og web10, men de kræver 100 kroner for hvert ekstra domæne. Der må næsten være et sted, hvor det ikke koster ekstra at tilføje et domæne, udover domænets pris selvfølgelig.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. oktober 2006 - 00:45 #1
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. oktober 2006 - 00:55 #2
Hehe... efter at jeg har været væk så lang tid, er du igen den første til at svare. Det bringer minder frem om Århus og en meget spændende forelæsning ledsaget af et ligeså spændende smiley-slips, da der var experttræf for mange år siden ;)

Og du er stadig mod point-systemet. Synes dog godt du må gøre en undtagelse her ;o)

Spændende med alle de ordener du har fået, du får da oplevet noget.
Avatar billede kklm Nybegynder
01. oktober 2006 - 01:00 #3
Prøv at kigge på https://gigahost.dk/
De ser ud til at have en udemærket løsning
Avatar billede tommyf Nybegynder
01. oktober 2006 - 01:02 #4
Vedr. Needhost; Ved du om de 25 kroner for et domæne så inkl. første år, eller kommer der en ekstra regning fra DK-Hostmaster?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. oktober 2006 - 08:16 #5
Ja, hej igen.    De 25 kr. ser ud til at dække domæneprisen det første år, men kun i forbindelse med køb af andet.

Der er iøvrigt efterhånden også mange udenlandske udbydere, der tilbyder mulighed for mange domæner på et webhotel.

(gigahost.dk har kun kunnet mande sig op til PHP4 - det er lidt en hæmsko i vores dage)
Avatar billede it-dk Nybegynder
01. oktober 2006 - 14:44 #6
Hej
Jeg bruger bl.a. selv www.intergate.dk some en af mine udbyderer. De har nået med flere domæner på et webhotel. Du kan evt se mere hos dem eller kontakte dem.
De giver måske rabat får jeg har fået en rabat da jeg har nogle domæner hos dem.
Avatar billede overload.dk Nybegynder
03. oktober 2006 - 16:42 #7
www.yourhost.dk har jeg flere domæner hos, koster kun som du selv nævner domænets pris.
Avatar billede tommyf Nybegynder
09. oktober 2006 - 16:43 #8
overload.dk -> Koster domæne nummer 2, 3 og 4 også kun domænets pris?
Smid et svar samtidig.

Erikjacobsen -> Jeg ser også gerne et svar fra dig. Det bliver nok NeedHost & YourHost jeg kommer til at bruge.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. oktober 2006 - 19:52 #9
Jeg samler slet ikke på point, tak.
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. december 2006 - 01:02 #10
tak for hjælpen alle sammen - mangler dog svar, så I skal snart til at igang, hvis I vil have points :)