Avatar billede bavian Nybegynder
29. september 2006 - 18:11 Der er 1 kommentar

TOC og sidetal i dokumentet

Hej,

Jeg har et worddokument hvor jeg har følgende opsætning:
- 1. Engelsk referat
- 2. Indholdsfortegn
- 3. Tekst
- 4. Bilag

Jeg vil gerne have, at der er sidetal sidetal for afsnit 2 (der er på ca. 150 sider), men ellers skal der ikke vises sidetal i dokumentet. Indholdsforteg. skal tage overskrifter med fra hele dokumentet, men kun vise side tal for punkt 1 og 2. Håber det giver mening.

vh
Bavian
Avatar billede mrgumble Nybegynder
11. oktober 2006 - 12:38 #1
Jeg kan godt hjælpe dig, men det er lidt forvirrende med dine afsnit. Du skriver der kun skal vises sidetal i afsnit 2 - men det er indholdsfortegnelsen?
Og så skal indholdsfortegnelsen kun vise sidetal for de to første afsnit?