Avatar billede kittyhawk Novice
29. september 2006 - 10:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Mannequindukker til samling

Hvem kan hjælpe mig med at finde brugte og billige mannequindukker, til hjemmesamling af beklædning.

Jeg har annonceret og søgt snart alle steder, samtidig har jeg forhørt flere tøjforretninger om de havde nogle gamle til at ligge, men nej, de er kasseret eller i brug.

Jeg har også kontaktet de firmaer, der fremstiller nye og renovere gamle mannequindukker, men prisen er uden for min rækkevidde, nemlig fra 1600,00 kr. og opefter pr. stk..
Avatar billede robotten Praktikant
29. september 2006 - 15:51 #1
Avatar billede kittyhawk Novice
29. september 2006 - 16:56 #2
Tak for linket, men jeg burde nok også nævne, at de skal være komplette med hoved, da også hovedbeklædning skal indgå, prisen er stadig noget til den gode side, da de ikke behøver at være nye og godt må være lidt defekte.

Hilsen BT
Avatar billede robotten Praktikant
11. oktober 2006 - 14:36 #3
Her sker vist ikke så meget mere, desværre
Avatar billede robotten Praktikant
24. oktober 2006 - 11:48 #4
Lukker du igen?
Avatar billede robotten Praktikant
09. november 2006 - 08:17 #5
?
Avatar billede robotten Praktikant
09. februar 2007 - 09:28 #6
Hvis du vil have mere hjælp, er du nødt til at komme med noget feedback. Ellers luk. spm. igen, tak.
Avatar billede kittyhawk Novice
09. februar 2007 - 20:30 #7
Jeg beklager, men det har været lidt hektisk og jeg har ikke haft tid til nærmere søgning, derudover har der jo desværre heller ikke været meget hjælp at hente her, så hvorfor den utålmodighed, kom istedet for med nogle kvallificerede hint og måske kommer der med tiden andre til med gode råd.

Med venlig hilsen BT
Avatar billede robotten Praktikant
10. februar 2007 - 12:30 #8
Der er ikke nogen der gider hjælpe dig, når ikke du vender tilbage. Men du er altid velkommen til at oprette spm. igen.
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 11:33 #9
Avatar billede kittyhawk Novice
12. marts 2007 - 15:21 #10
Jeg har i den forløbne tid, selvfølgelig prøvet en masse muligheder, men uden held.
Dog kom en enkelt mulighed, tilfældig op og denne vil jeg gerne dele med andre i samme situation.
Jeg handlede på EBAY, i anden sammenhæng, da slog det mig, gud ved om man kan finde mannequindukker her, og det kan man, end dog nye til acceptable priser, hvis man er heldig og følger nogle forskellige auktioner, finder man garanteret en til fornuftig pris, husk dog at kontrollere fragtpriser inden du køber. Vigtigt, man kan kun handle en gang, inden du skal registrere dig som køber, det er også OK, jeg har ingen problemer haft med hverken betaling eller manglende produkter, selvom de fleste produkter jeg har købt, er fra England, Tyskland og USA. Så jeg lukker med dette indlæg og håber at andre vil få ligeså meget glæde af det, som jeg. Husk at, der findes EBAY i alle vores nabolande, modsat kan QXL ikke levere varen til den rigtige pris, de få der findes her er alt for dyre.

Hilsen BT
Avatar billede robotten Praktikant
12. marts 2007 - 15:27 #11
Godt, at du fandt en holdbar løsning.