Avatar billede amazon Nybegynder
28. september 2006 - 22:45 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

sin mail på nettet

Hvis man ved en fejl har fået sin mail med i noget kode her på sitet, så ligger det til fri afbenyttelse for spammere, er det ikke rigtigt? - Og er der nogen måde hvorpå man kan fjerne den?
Avatar billede tumben Novice
28. september 2006 - 22:50 #1
man kan vel få det fjernet af en coadmin
Avatar billede amazon Nybegynder
28. september 2006 - 23:01 #2
Tak, det vil jeg så forsøge! Nu jeg har dig, hvilken form for sløring af mail vil du så anbefale? - Jeg bruger normalt denne http://spiri.dk/diverse/nospam.php
Avatar billede amazon Nybegynder
28. september 2006 - 23:04 #3
Er der en coadmin her, der vil hjælpe mig?
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2006 - 08:49 #4
amazon
Du kan anmelde dig selv, og skrive i kommentarboksen hvilket spørgsmål mail adressen ligger i, så kan de slette indlægget.

Jeg går ud fra det er dette spørgsmål: http://www.eksperten.dk/spm/735349 ?

Her er de desværre nødt til at lukke spørgsmålet, så skal du huske noget fra div. indlæg, så kopier lige div. kommentarer/svar inden de lukker det.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2006 - 08:51 #5
Jeg har smidt en "anmeldelse" om at du vil have slettet mail :)
Avatar billede snowball Novice
29. september 2006 - 09:01 #6
Jeg har lukket det pågældende spørgsmål, hvilket jeg desværre blev nødt til at da email'en var nævnt i selve spørgsmålet.

Hvis du skal bruge noget fra spørgsmålet, så må du lige sige til :)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. september 2006 - 09:26 #7
Hurtig respons som altid :)
Avatar billede amazon Nybegynder
29. september 2006 - 09:39 #8
1000 tak! - Spørgsmålet har også ændret karakter undervejs, så det gør ikke noget. Jeg opretter bare et nyt. Tak for hjælpen, og så skal jeg nok passe bedre på næste gang! Lægger du et svar?
Avatar billede snowball Novice
29. september 2006 - 11:07 #9
Spørgsmål om Eksperten er gratis, så lav du blot selv et svar :)
Avatar billede amazon Nybegynder
29. september 2006 - 14:29 #10
Okay, og endnu en gang tak!